Laat hem maar lekker zijn tong verliezen, zolang het zijn vingers maar niet zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Emimich heeft toch niet z'n tong verloren ofwel soms? Laat het hem zelf maar zeggen. En in mijn optiek wou hij gewoon iemand anders op laten naaien voor de dingen die hij zelf doet.
Puikende comeback!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Emimich heeft toch niet z'n tong verloren ofwel soms? Laat het hem zelf maar zeggen.
Bierbuikerige minderhedenhater?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:34 schreef yvonne het volgende:
Nee, maar die 47-jarig bierbuikerige minderhedenhater ook niet
Nou nou, waarom meteen zo vijandig?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Idd, want dat zul je eerder sterven. Dus hup zuip nog maar even door.
Gelukkig is Quir een hele scherpzinnige user.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:36 schreef Biels het volgende:
Het was een grapje, over mensen die nooit of nauwelijks trollen.
Je bent toch werkeloos en 47, of niet?!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bierbuikerige minderhedenhater?
Kan je het ook nog onderbouwen of is dat weer eens teveel gevraagd..?
You're stuck in the system!!!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent toch werkeloos en 47, of niet?!
See? Was 't nou zo moeilijk?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gelukkig is Quir een hele scherpzinnige user.
Ik moest lachen.quote:KLB Elitaire internet helden. »
pagina: 1 2 3 4 5 phpmystyle 208 1798 01/06 13:40 - Emimich
Zeg, moet je niet even in FB een topic openen?!quote:
Iedere persoon verdient het om in zijn waarde gelaten te worden.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef yvonne het volgende:
Je bent toch werkeloos en 47, of niet?!
Ba-dum-tsj!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iedere persoon verdient het om in zijn waarde gelaten te worden.
Je mag al lang blij zijn dat je aanspraak krijgt van een hoger gekasteerd persoon.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:41 schreef Quir het volgende:
See? Was 't nou zo moeilijk?
Wil je me trouwens niet even direct aanspreken?
Je mag blij zijn dat ik over jou nadenk met mijn kill/death-ratio op Counter-Strike.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je mag al lang blij zijn dat je aanspraak krijgt van een hoger gekasteerd persoon.
Volgens mij ben jij de 3de op zijn beruchte lijstje.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moest lachen.
Is het adres van Emimich al gepost dan? Ontvangt zijn moeder dreigbrieven van FOK!users? Of worden vrouwen in zijn Hyveslijst onheus bejegend?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, moet je niet even in FB een topic openen?!
Er wordt een user gebasht!
Nee jij staat op 1 hoor. Je reageert niet meer in mijn pm? Als ik je met rust moet laten moet je het zeggen hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 13:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de 3de op zijn beruchte lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |