Doe dat jongeman, probeer nog wat van je leven te maken. Ondanks een lastige start kan zelfs jij er nog bovenop komen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:27 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij ben je zo populair nog niet. Maar ik ga zo weg, naar vrienden toe.
Jawel hoor. Ik wou een leuke discussie, die heb ik gehad. Maar de meningen onder de users zijn nog verdeeld vermoet ik.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:29 schreef cerror het volgende:
Dit pakte niet helemaal uit zoals de TS het bedoelde denk ik.
En hij zegt zelf: Je moet ze negeren.
Goed werk phpdinges.
Het is toch ook oneerlijk: een 16-jarige in de bloei van zijn leven tegen een seniele 47-jarige.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:29 schreef cerror het volgende:
Dit pakte niet helemaal uit zoals de TS het bedoelde denk ik.
En hij zegt zelf: Je moet ze negeren.
Goed werk phpdinges.
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik wou een leuke discussie, die heb ik gehad. Maar de meningen onder de users zijn nog verdeeld vermoet ik.
Zo kan je geruzie ook noemen: "Discussie".quote:Op maandag 1 juni 2009 13:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik wou een leuke discussie, die heb ik gehad. Maar de meningen onder de users zijn nog verdeeld vermoet ik.
Vind het wel grappig. Dat die 47 jarige nog denkt te winnen ook. Echt triestquote:Op maandag 1 juni 2009 13:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het is toch ook oneerlijk: een 16-jarige in de bloei van zijn leven tegen een seniele 47-jarige.
Goede discussie.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind het wel grappig. Dat die 47 jarige nog denkt te winnen ook. Echt triest
Denk je dat jij gewonnen heb of zo?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar die 47-jarig bierbuikerige minderhedenhater ook nietquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bierbuik is gezondquote:Op maandag 1 juni 2009 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar die 47-jarig bierbuikerige minderhedenhater ook niet
Hij negeert me, het insect negeert me.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
zouden we het vandaag nog te weten komen/quote:
Zij ik niet. Maar mensen kunnen wel conclusie trekken over wat voor figuren ik het heb.quote:
Gamma!quote:
Idd, want dat zul je eerder sterven. Dus hup zuip nog maar even door.quote:
Ik geef hem wel meer kans.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Emimich heeft toch niet z'n tong verloren ofwel soms? Laat het hem zelf maar zeggen. En in mijn optiek wou hij gewoon iemand anders op laten naaien voor de dingen die hij zelf doet.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Het was een grapje, over mensen die nooit of nauwelijks trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |