Zodra er iemand om een voorbeeld vroeg kwam jij met een topic waarin duidelijk bleek dat Emimich en ik de "boosdoener" waren. Hoewel het natuurlijk duidelijk wel meevalt. En dan mag ik mezelf niet meer verdedigen? Denk even na.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jou naam was nooit genoemd als je er niet om vroeg, jij vroeg me er letterlijk om. Dan geef ik een aantal namen vrij is het weer niet goed.
Jep. Wil je het me niet even uitleggen?quote:
Dankje voor de waardevolle toevoeging aan dit topicquote:Op maandag 1 juni 2009 13:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Nog maar even mezelf quoten voor hij daadwerkelijk deze reactie overslaat
[..]
Er is nog meer, even beter door lezen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een D wat erg. Wat yvonne al zei, het is gewoon te warm.
quote:
Mogen de mensen zelf die conclusie's trekken? Je mag jezelf wel verdedigen, maar doe het dan wel gefundeerd. Maar wat vind jij precies onterecht wat ik heb gezegd dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Zodra er iemand om een voorbeeld vroeg kwam jij met een topic waarin duidelijk bleek dat Emimich en ik de "boosdoener" waren. Hoewel het natuurlijk duidelijk wel meevalt. En dan mag ik mezelf niet meer verdedigen? Denk even na.
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mogen de mensen zelf die conclusie's trekken? Je mag jezelf wel verdedigen, maar doe het dan wel gefundeerd. Maar wat vind jij precies onterecht wat ik heb gezegd dan?
Waarom zou het dicht moeten danquote:
Ja jij werken aan een beter internetquote:Op maandag 1 juni 2009 13:07 schreef Biels het volgende:
[..]. Alsof er nog een andere conclusie te trekken viel. Probeer niet te doen alsof je door enkel een topic te geven de keuze helemaal openliet
. Het is duidelijk wat je wilt, dat mensen je niet meer pesten. Maar het is meer een constructieve bijdrage om meer op je posts te letten en er daadwerkelijk wat inhoud in te zetten alvorens op de invoeren-knop te drukken. Wij werken aan een beter internet.
Daarom is het bijzonder dat deze nog open isquote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Normaal worden de leukste Topics gesloten, daarom.
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:12 schreef RodeNek het volgende:
En het ergste zijn HBO'ers die VMBO'ers bashen...
Ik heb kijk meer respect voor een timmerman, verpleegster of lasser dan voor een assistent account manager on the second floor die een HBO thuisstudie heeft gedaan aan de LOI
MBO![]()
HBO![]()
Uni
Da's toch zonde.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Normaal worden de leukste Topics gesloten, daarom.
Volgens mij ben je zo populair nog niet. Maar ik ga zo weg, naar vrienden toe.quote:
Hoax, je hebt geen vrienden.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zo populair nog niet. Maar ik ga zo weg, naar vrienden toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |