quote:Op maandag 1 juni 2009 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
Biels en Emimich?
Vertel me is. Jullie vinden mij dom kansloos en weet ik wat. Dat kan hoor en dat mag. En het kan me echt aan me kond oxideren.
Ach gut, je loopt zooooooooooo achter, half Nederland heeft ze al jaren.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch vond ik het wel lekkere pics hoor.
Maar waarom kom jij hier?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kom nooit in jouw topics, met uitzondering van deze.
Het is maandag.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg luister ff,
het is warm, het is zondag,
je hebt nu genoeg moeilijke woorden gebruikt voor de rest van je userbestaan.
Mag ik nu de gewone Emimich weer terug?
Bedankt.
Dus alles hangt tegenwoordig nog strakker?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:57 schreef yvonne het volgende:
Ach gut, je loopt zooooooooooo achter, half Nederland heeft ze al jaren.
Ik heb je history eens bekeken enne: nee, nope, nada, noppes, niente.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Of nouja, fatsoenlijke topics van mijn hand.
In intentie om bij te dragen, toen bleek opeens dat ik terecht stond voor misdaden jegens VMBO'ers.quote:
De correlatie tussen muzieksmaak en opleidingsniveauquote:Op maandag 1 juni 2009 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je history eens bekeken enne: nee, nope, nada, noppes, niente.
Je maakt het ze ook wel erg makkelijk op deze manier.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
Biels en Emimich?
Vertel me is eens. Jullie vinden mij dom kansloos en weet ik wat. Dat kan hoor en dat mag. En het kan me echt aan me kond oxideren.
Maar als jullie mij zo dom vinden? Waarom komen jullie dan telkens in mijn topics terug.
OT Mijn topics doen het wel goed. Kijk maar is naar de kijkcijfer dichtheid er van
Er zit altijd een en dezelfde briljant persoon achter dit personage hoor, wees onbevreesd.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:54 schreef yvonne het volgende:
Zeg vader van Emimich, die blijkbaar 47 en werkloos is,
We vonden uw zoon nou niet een echt geweldige usert, maar als we de keuze hebben tussen de werkloze vader en het kansloze rukkertje, hebben we liever het kansloze rukkertje terug.
Het is zelfs te warm om hier een fatsoenlijke topic uit te peurenquote:
Als Yvonne zegt dat het zondag is.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:57 schreef 3lmo het volgende:
Het is maandag.
Jou naam was nooit genoemd als je er niet om vroeg, jij vroeg me er letterlijk om. Dan geef ik een aantal namen vrij is het weer niet goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:59 schreef Biels het volgende:
[..]
In intentie om bij te dragen, toen bleek opeens dat ik terecht stond voor misdaden jegens VMBO'ers.
Gast, meen je dit serieus?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:00 schreef Quir het volgende:
Emimich, kom je even terug? Waarom noem je mijn naam?
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:00 schreef Quir het volgende:
Emimich, kom je even terug? Waarom noem je mijn naam?
Nog maar even mezelf quoten voor hij daadwerkelijk deze reactie overslaatquote:Op maandag 1 juni 2009 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je maakt het ze ook wel erg makkelijk op deze manier.
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
Biels en Emimich?
Vertel me is. Jullie vinden mij dom kansloos en weet ik wat. Dat kan hoor en dat mag. En het kan me echt aan me kond oxideren.
Een D wat erg. Wat yvonne al zei, het is gewoon te warm.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je maakt het ze ook wel erg makkelijk op deze manier.
Zeur niet, het is zondag.quote:
Ik krijg er pijn aan mijn kond vanquote:Op maandag 1 juni 2009 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een D wat erg. Wat yvonne al zei, het is gewoon te warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |