Dan valt er wederom weinig te begrijpen van je reacties, ervan uitgaande dat je weet wat die woorden betekenden.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
Jawel hoor. Ik heb nog wel een redelijk vocabulair voor een vmbo'r.
Wat lul je jong laat hem lekker leven hoe die wilt wat ga jij dat voor hem beslissen.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat lekker? Een 16 jarige jongen proberen op een internet-forum zwart te maken. Terwijl jij 47 bent, en eigenlijk een baan moet hebben een vrouw en kinderen + een sociaal leven? Lijkt mij heel triest.
Wederom: als je serieus genomen wilt worden dan helpt het om minder op de man te spelen.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
Is dat lekker? Een 16 jarige jongen proberen op een internet-forum zwart te maken. Terwijl jij 47 bent, en eigenlijk een baan moet hebben een vrouw en kinderen + een sociaal leven? Lijkt mij heel triest.
Zeg luister ff,quote:Op maandag 1 juni 2009 12:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
No offense, maar ons verschil in intellect belemmert onze communicatie.
Hoor wie het zegtquote:Op maandag 1 juni 2009 12:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wederom: als je serieus genomen wilt worden dan helpt het om minder op de man te spelen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dan valt er wederom weinig te begrijpen van je reacties, ervan uitgaande dat je weet wat die woorden betekenden.
Helaas, Yv, dit is geen keuze. De gewone Emimich is komen te overlijden, of beter gezegd: deze heeft nooit bestaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:46 schreef yvonne het volgende:
Zeg luister ff,
het is warm, het is zondag,
je hebt nu genoeg moeilijke woorden gebruikt voor de rest van je userbestaan.
Mag ik nu de gewone Emimich weer terug?
Bedankt.
Dat en Emimich is een sukkel toch wel eigenlijk.quote:
Lees mijn reacties in dit topic er maar op na, ik heb hem 0x gebasht en continu getracht hem wijze raad te geven maar het lijkt erop alsof ik tegen een onwelwillende muur aan het praten ben.quote:
1 heb ik al gedaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, doe maar wat quotes dan. Graag van iemand anders dan Emimich en mijzelf, uiteraard.
Dat was al een algemeen bekend feit.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en Emimich is een sukkel toch wel eigenlijk.
Toch vond ik het wel lekkere pics hoor.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:47 schreef yvonne het volgende:
Dat en Emimich is een sukkel toch wel eigenlijk.
Ik weet zeker dat ik meer constructieve topics van mijn hand kan vinden dan van die van jou.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 heb ik al gedaan.
2 ben je geen verantwoording schuldig.
3 Als ik geen gelijk heb, Bewijs dan maar is het tegendeel!
Of nouja, fatsoenlijke topics van mijn hand.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik meer constructieve topics van mijn hand kan vinden dan van die van jou.
Waarde Biels, verspil je energie niet meer aan dit hopeloze geval. Deze jongeman zal je nooit mogen proeven van de boom der eruditie.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:49 schreef Biels het volgende:
Ik weet zeker dat ik meer constructieve topics van mijn hand kan vinden dan van die van jou.
Kusje?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:43 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Meester, Jantje heeft mij geslagen
Zeg vader van Emimich, die blijkbaar 47 en werkloos is,quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lees mijn reacties in dit topic er maar op na, ik heb hem 0x gebasht en continu getracht hem wijze raad te geven maar het lijkt erop alsof ik tegen een onwelwillende muur aan het praten ben.
Ik bash nooit schoolniveau's, ik maak wel eens een geintje maar over het algemeen verdedig ik ze eerder.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik gok op Quir, swoarmahoer en dagdag.
Hier heb je Fok! niet goed begrepen, wist je niet dat iedereen op Fok! een overvloed aan universitaire studies heeft gevolgd? en hiervoor ook geslaagd is? en een IQ van minimaal 150 heeft? een bankrekening met 6 (zes!) nullen en een fotomodel als vrouw/man heeft? oh, en dit allemaal op 18 jarige leeftijd?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed ik doe VMBO? Maar hierna TL of Havo op de vavo? Dus ik doe er alles aan om hogerop te komen? Is toch goed lijkt me? Maar niet in jou ogen klaarblijkelijk.
Ik kom nooit in jouw topics, met uitzondering van deze.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
Biels en Emimich?
Vertel me is. Jullie vinden mij dom kansloos en weet ik wat. Dat kan hoor en dat mag. En het kan me echt aan me kond oxideren.
Maar als jullie mij zo dom vinden? Waarom komen jullie dan telkens in mijn topics terug.
OT Mijn topics doen het wel goed. Kijk maar is naar de kijkcijfer dichtheid er van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |