abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 14:00:37 #251
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69601431
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je hele genre aan Sherlockiaanse posts, je pretentieuze fotoboek, het algemene gebrek aan beschaving en ontwikkeling dat je tentoonspreidt en bovenal het HBO -gehalte.
Als je schopt tegen iedereen die 'pretentieus' doet op een forum, waarom doe je er dan zelf zo gigantisch aan mee? Overigens faal jij erin, waar anderen gewoon hun hobby's en interesses delen met mede-users. Zo hebben Quir en ik (als ik het mij goed herinner) nog een keer titels van goede boeken (Dostojewski) uitgewisseld. En wat is er zo raar aan om favoriete boeken en films op je profiel te zetten? Ik begrijp niet wat daar ' ' aan is. Jij typt daarentegen reacties met gebruik van synoniemen.net en je woordenboek, en denkt een 'geleerde' indruk te maken. Newsflash: dat doe je niet.
Primum non nocere
pi_69601440
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee jij bent een droombeeld voor Fok! Iedereen op Fok! Zou moeten zijn zoals jij dat bent, jonge jij bent onze nieuwe God. Ik ben geschapen naar jou droombeeld. Wat jij beschikt over echte ''common sense''. Jij bent iemand die diep ontwikkeld is en op alle vronden thuis is. Volgens mij ben je nog te dom om een senseo pet in de senseo te doen.

En jij bent te dom om te typen want in elke post boek je fouten
  maandag 1 juni 2009 @ 14:01:02 #253
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69601448
quote:

[..]

Nee jij bent een droombeeld voor Fok! Iedereen op Fok! Zou moeten zijn zoals jij dat bent, jonge jij bent onze nieuwe God. Ik ben geschapen naar jou droombeeld. Wat jij beschikt over echte ''common sense''. Jij bent iemand die diep ontwikkeld is en op alle vronden thuis is. Volgens mij ben je nog te dom om een senseo pet in de senseo te doen.

Vronden? Pet?

Man.
pi_69601468
quote:

[..]

dat je spelfouten maakt oke maar dit
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_69601473
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je hele genre aan Sherlockiaanse posts, je pretentieuze fotoboek, het algemene gebrek aan beschaving en ontwikkeling dat je tentoonspreidt en bovenal het HBO -gehalte.
Mijn vriendje, dat ik wat dingen in mijn fotoboek zet die ik leuk vind maakt mij niet pretentieus. Daarnaast ben ik zonder twijfel van betere afkomst, heb ik een betere opvoeding gehad en ben ik op cultureel gebied naar vele bezienswaardigheden meegesleurd. Ik lees waarschijnlijk meer literatuur, kijk meer films en luister meer muziek dan jij. Bovenal ben ik bij mijn geboorte al gezegend met wat cijfertjes die jij nooit zult kunnen evenaren.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  maandag 1 juni 2009 @ 14:02:02 #256
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69601484
Overigens begint het nu allemaal een beetje sneue vormen aan te nemen .
pi_69601496
  maandag 1 juni 2009 @ 14:02:38 #258
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69601499
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:00 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

En jij bent te dom om te typen want in elke post boek je fouten
Nou ik maak fouten. Maar mijn posts zijn diepzinniger dan die van jou.

Aan jou posts ontbreken alle humor en orginaliteit. Zelfs de kinderen op Sesam-straat-forum zouden zich schamen als er zulke posts in hun ouvre zouden staan als die van jou.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_69601508
Hehy mat, welke sensie pat doe jy erin?
pi_69601525
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:00 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Als je schopt tegen iedereen die 'pretentieus' doet op een forum, waarom doe je er dan zelf zo gigantisch aan mee? Overigens faal jij erin, waar anderen gewoon hun hobby's en interesses delen met mede-users. Zo hebben Quir en ik (als ik het mij goed herinner) nog een keer titels van goede boeken (Dostojewski) uitgewisseld. En wat is er zo raar aan om favoriete boeken en films op je profiel te zetten? Ik begrijp niet wat daar ' ' aan is. Jij typt daarentegen reacties met gebruik van synoniemen.net en je woordenboek, en denkt een 'geleerde' indruk te maken. Newsflash: dat doe je niet.
Hij maakt geregeld hier en daar een foutje, en ik zou me kapot schamen dat ik die als stomme puber al kan ontdekken.
  maandag 1 juni 2009 @ 14:03:48 #261
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69601529
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:01 schreef Biels het volgende:

[..]

Vronden? Pet?

Man.
Van alle markten thuis.
pi_69601534
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Aan jou posts ontbreken alle humor en orginaliteit. Zelfs de kinderen op Sesam-straat-forum zouden zich schamen als er zulke posts in hun ouvre zouden staan als die van jou.
omg laat hem heel !1Oo!!1
pi_69601540
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:02 schreef Biels het volgende:
Overigens begint het nu allemaal een beetje sneue vormen aan te nemen .
Correct, tevens juist. Samengevat komt het hier op neer: '' ''
pi_69601557
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:04 schreef Siniti het volgende:

[..]

omg laat hem heel !1Oo!!1
HIJ ISS HAARDDD !!!
pi_69601576
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je posts zijn echt niet diepzinniger als je moeilijke woorden als oeuvre gebruikt
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_69601604
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:00 schreef Florian_ het volgende:
Als strontvliegen die van poepje naar poepje vliegen, aanschouw ik de HBO'ers op dit forum. Hun tendentieuze berichtgeving over de werkelijkheid bevestigt in ieder geval mijn vooroordelen dat deze simpele geesten door hun onvermogen zichzelf keer op keer diskwalificeren. Alleen al de lage accusatie dat mijn prachtige en erudiete posts ondersteund zouden dienen te worden door een hogeschoolhulpmiddel, een woordenboek, is een ronduit lachwekkende schijnvertoning.

Nee, de eeuwige HBO'er is allesbehalve mijn vriend.
  maandag 1 juni 2009 @ 14:06:54 #267
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69601623
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:04 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het begon veelbelovend, maar het is inderdaad hard naar beneden gegaan. Ik zal even markeren waar het fout ging.
  maandag 1 juni 2009 @ 14:07:04 #268
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69601627
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:05 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

Je posts zijn echt niet diepzinniger als je moeilijke woorden als o[b]euvre [/b]gebruikt
Omg wat een dom schaap.
pi_69601635
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:01 schreef Quir het volgende:
Mijn vriendje, dat ik wat dingen in mijn fotoboek zet die ik leuk vind maakt mij niet pretentieus. Daarnaast ben ik zonder twijfel van betere afkomst, heb ik een betere opvoeding gehad en ben ik op cultureel gebied naar vele bezienswaardigheden meegesleurd. Ik lees waarschijnlijk meer literatuur, kijk meer films en luister meer muziek dan jij. Bovenal ben ik bij mijn geboorte al gezegend met wat cijfertjes die jij nooit zult kunnen evenaren.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:04 schreef Chriz2k het volgende:
Verder verwijs ik je naar mijn reactie op je bloedbroeder Florian.
pi_69601649
Jammer dat het topic nu weer vervalt in ouderwets moddersigjesgevecht tussen TS en Emimich.

TS: Handel dit soort dingen achter de schermen af, en probeer iig schone handjes te houden in dit soort topics, anders heb je al snel geen poot om op te staan.

De meeste EIH-users hebben zich iig laten kennen, en het is leuk om ze eens quasi-verontwaardigd in verweer te zien gaan.
Eens met de klacht.
pi_69601652
Waarom krijg ik PM's van phpmystyle met verwijzingen naar 9/11 erin?
  maandag 1 juni 2009 @ 14:08:29 #272
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69601655
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Daarom is het bijzonder dat deze nog open is
Vanaf hier ging het bergafwaarts.
pi_69601657
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

[..]

Ik ga nadat ik mijn HBO propedeuse heb gehaald WO doen, en waar ben je dan?
pi_69601661
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

[..]

Gefeliciteerd met wederom een reeks van succesvolle trollposts.
  maandag 1 juni 2009 @ 14:09:06 #275
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69601673
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:08 schreef Emimich het volgende:
Waarom krijg ik PM's van phpmystyle met verwijzingen naar 9/11 erin?
Forward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')