Oke dan is het goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vind het prima, morgen is er weer zon. Wist toch ff niet wat ik buiten moets doen en bijna alle vrienden hebben een uitbrakdag en zijn te lam om iets te doen.
Eindhoven. Net al ff een vriendin gewaarschuwd die buiten Eindhoven woont dat ze maar beter weer binnen kan gaan lezen.quote:
Hier schijnt de zon nogquote:Op maandag 1 juni 2009 15:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Eindhoven. Net al ff een vriendin gewaarschuwd die buiten Eindhoven woont dat ze maar beter weer binnen kan gaan lezen.
Er komen alleen maar meer wolken aan.
Ik zal voor jullie duimen!!quote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
hopen dat het hier in die kankahstad met die kankaheenden nog ff droog blijft
Hier blijft het nog wel even droog. En met dit weer is je was nu al bijna droog.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef Jannuk het volgende:
Wolken... regen? Nog ff niet hoor, mn was moet droog!!
Het gaat regenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
hopen dat het hier in die kankahstad met die kankaheenden nog ff droog blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Heee doe eens lief!!quote:
Kom jij dan wel naar mijn crematie toe?quote:
Ja inderdaadquote:
alleen als er marshmellows zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom jij dan wel naar mijn crematie toe?
Grinnnnquote:
Ow wat klote!quote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef halfbearad het volgende:
En geheel volgens verwachting heeft mijn date afgezegd![]()
Zit me een partij te balen nu.
Legitieme reden of gewoon een kutsmoes?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef halfbearad het volgende:
ja das waar het is altijd lastig welke smaak je moet kopenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:54 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Grinnnn![]()
* Jannuk zet haar serieuze snoet weer op
Jeetje Kwaak, dat zeg je toch niet, is een serieuze kwestie hoor
Eiquote:Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
ja das waar het is altijd lastig welke smaak je moet kopen
Djayzz breng anders een assortizak mee
Geen idee, heb niet naar details gevraagd. Ik hou het op rotsmoes want ze flikt het me nu wel erg vaak.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Legitieme reden of gewoon een kutsmoes?
Ja die zijn er.quote:
Balenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef halfbearad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |