Walibi over 6 wekenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, klopt. Terwijl het dingen zijn die ik helemaal niet bij de Efteling vind passen. Eerder bij Walibi.
Lotgenoot.quote:
quote:
*knuffel voor dreamer Gaat het niet helemaal lekker meidquote:
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doenquote:
Snap ik. Het is alleen lullig als het nog vers is.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doen
quote:
tnx.quote:
Dan kan jij iedereen op vrolijkequote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doen
Snap ik vind het kut dat je niet lekker voeltquote:Op maandag 1 juni 2009 18:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Snap ik. Het is alleen lullig als het nog vers is.
[..]
tnx.
Tnxquote:Op maandag 1 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk geeft een knuffel aan dr34m3r
Hoi allemaal
Zacht uitgedrukt op het moment.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Snap ik vind het kut dat je niet lekker voelt
Heb je al wat gegeten ? vaak is wat eten ook wel goed voor de stemmingquote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
Geef je er ook één aan Marurk?
[..]
Zacht uitgedrukt op het moment.
Ik ga me voorlopig maar op mijn werk storten of zo..
Ik heb net een frietje gehaald. Niet het meest gezonde voedsel, maar ik heb wat binnenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je al wat gegeten ? vaak is wat eten ook wel goed voor de stemming
Jaa iddquote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb net een frietje gehaald. Niet het meest gezonde voedsel, maar ik heb wat binnen
Als iets voor je kan betekenen op een of andere manier moet je maar laten wetenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
Geef je er ook één aan Marurk?
[..]
Zacht uitgedrukt op het moment.
Ik ga me voorlopig maar op mijn werk storten of zo..
[drama] Kun je toveren? [/drama]quote:Op maandag 1 juni 2009 18:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als iets voor je kan betekenen op een of andere manier moet je maar laten weten* en nog maar een knuffel
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Avond allemaal
Lekker in het zonnetje gelegen dus.. toen ineens regen en nu is het zonnetje er weer, maar zit lekker binnen op de bank. En daarstraks een heerlijke koude douche gehad
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk geeft een knuffel aan dr34m3r
Hoi allemaal
Je zit er echt ff helemaal door heen hequote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en je mag mijn toverstaf wel even vasthouden.
quote:
dat klinkt beterquote:Op maandag 1 juni 2009 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
* tijnbrein geeft ook een knuffel aan dreamer
Jaquote:
Tuurlijk!quote:
quote:
Jah.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zit er echt ff helemaal door heen he*knuffelt*
Eerlijk gezegd: Neequote:
Dito!quote:
De hoop niet opgevenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
ff in het kort, zonder teveel details prijs te geven:
Ik heb nooit geloofd in Ware Liefde. Sprookjes.. Bouquetreeksromannetjes.. En toen kwam ik hem tegen, net toen ik de moeilijkste periode met mijn ex achter de rug had. En alle clichés bleken waar te zijn. Uren nadat ik hem gezien had nog zo hard trillen dat ik mijn vork nauwelijks vast kon houden met het avondeten. Een wereld die er veel kleuriger uit bleek te zien als hij bij me was. En het mooie was.. het was wederzijds. Het is wederzijds..
Ik heb met hem de mooiste tijd van mijn leven meegemaakt, en ik heb nog een overtuiging. Dit is eenmalig. Dit kom ik nooit meer tegen. Maar het mag niet zo zijn blijkbaar. Er zijn nog dingen uit het verleden waar eerst mee afgerekend moet worden voor we überhaupt verder kunnen. Als dat nog ooit kan.
En dat doet pijn. Wetende dat je allebei zo gek op elkaar bent, en je toch beide geen andere uitweg ziet.
Ow ware liefde is zoooquote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
Ik heb nooit geloofd in Ware Liefde. Sprookjes.. Bouquetreeksromannetjes.. En toen kwam ik hem tegen, net toen ik de moeilijkste periode met mijn ex achter de rug had. En alle clichés bleken waar te zijn. Uren nadat ik hem gezien had nog zo hard trillen dat ik mijn vork nauwelijks vast kon houden met het avondeten. Een wereld die er veel kleuriger uit bleek te zien als hij bij me was. En het mooie was.. het was wederzijds. Het is wederzijds..
Ik heb met hem de mooiste tijd van mijn leven meegemaakt, en ik heb nog een overtuiging. Dit is eenmalig. Dit kom ik nooit meer tegen. Maar het mag niet zo zijn blijkbaar. Er zijn nog dingen uit het verleden waar eerst mee afgerekend moet worden voor we überhaupt verder kunnen. Als dat nog ooit kan.
En dat doet pijn. Wetende dat je allebei zo gek op elkaar bent, en je toch beide geen andere uitweg ziet.
Ja, dat is wel ontzettend kut kan ik me zo indenken. Ik hoop dat jullie elkaar over een tijdje toch nog terug kunnen vinden.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow ware liefde is zooozoiest moeten opgeven is echt niet fijn en kan je best wel van slag laten zijn. Gelukkig is pinkpop zo voorbij en kan zij je mss ook wel wat ondersteunen
Straks knuffel ik je dood, dus dat zal ik niet meer doen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je kut voelt. Heel veel sterkte. k hoop voor jullie dat de gulden middenweg gevonden kan worden, zodat jullie toch bij elkaar kunnen zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
Jah.
We bewandelden de ventweg.. maar we willen naar de hoofdrijbaan, alleen weten we niet hoe. En de ventweg blijkt dood te lopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Straks knuffel ik je dood, dus dat zal ik niet meer doen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je kut voelt. Heel veel sterkte. k hoop voor jullie dat de gulden middenweg gevonden kan worden, zodat jullie toch bij elkaar kunnen zijn.
Ja grouphugequote:
Ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |