Oke dan is het goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vind het prima, morgen is er weer zon. Wist toch ff niet wat ik buiten moets doen en bijna alle vrienden hebben een uitbrakdag en zijn te lam om iets te doen.
Eindhoven. Net al ff een vriendin gewaarschuwd die buiten Eindhoven woont dat ze maar beter weer binnen kan gaan lezen.quote:
Hier schijnt de zon nogquote:Op maandag 1 juni 2009 15:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Eindhoven. Net al ff een vriendin gewaarschuwd die buiten Eindhoven woont dat ze maar beter weer binnen kan gaan lezen.
Er komen alleen maar meer wolken aan.
Ik zal voor jullie duimen!!quote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
hopen dat het hier in die kankahstad met die kankaheenden nog ff droog blijft
Hier blijft het nog wel even droog. En met dit weer is je was nu al bijna droog.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef Jannuk het volgende:
Wolken... regen? Nog ff niet hoor, mn was moet droog!!
Het gaat regenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
hopen dat het hier in die kankahstad met die kankaheenden nog ff droog blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Heee doe eens lief!!quote:
Kom jij dan wel naar mijn crematie toe?quote:
Ja inderdaadquote:
alleen als er marshmellows zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom jij dan wel naar mijn crematie toe?
Grinnnnquote:
Ow wat klote!quote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef halfbearad het volgende:
En geheel volgens verwachting heeft mijn date afgezegd![]()
Zit me een partij te balen nu.
Legitieme reden of gewoon een kutsmoes?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef halfbearad het volgende:
ja das waar het is altijd lastig welke smaak je moet kopenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:54 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Grinnnn![]()
* Jannuk zet haar serieuze snoet weer op
Jeetje Kwaak, dat zeg je toch niet, is een serieuze kwestie hoor
Eiquote:Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
ja das waar het is altijd lastig welke smaak je moet kopen
Djayzz breng anders een assortizak mee
Geen idee, heb niet naar details gevraagd. Ik hou het op rotsmoes want ze flikt het me nu wel erg vaak.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Legitieme reden of gewoon een kutsmoes?
Ja die zijn er.quote:
Balenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef halfbearad het volgende:
Goed planquote:Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja das waar het is altijd lastig welke smaak je moet kopen
Djayzz breng anders een assortizak mee
Niet belangrijk genoeg dus. Volgende keer moet jij een keer afzeggen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet naar details gevraagd. Ik hou het op rotsmoes want ze flikt het me nu wel erg vaak.
Maar ik vermoed dat ze gewoon geen zin heeft en liever met dr vriendinnen iets gaat doen. Ze wil wel later deze week langskomen, maar ik heb wel potverdikke vandaag tijd voor haar gemaakt. Anders was ik lekker in Zeeland blijven hangen.
Kom chill naar Groningen dan. Ik wil een bbq uittesten, maar heb geen medetesters.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet naar details gevraagd. Ik hou het op rotsmoes want ze flikt het me nu wel erg vaak.
Maar ik vermoed dat ze gewoon geen zin heeft en liever met dr vriendinnen iets gaat doen. Ze wil wel later deze week langskomen, maar ik heb wel potverdikke vandaag tijd voor haar gemaakt. Anders was ik lekker in Zeeland blijven hangen.
Jammer dat Groningen zo ver weg is.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kom chill naar Groningen dan. Ik wil een bbq uittesten, maar heb geen medetesters.
Hmm. Ik heb wel zin in bbq eigenlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kom chill naar Groningen dan. Ik wil een bbq uittesten, maar heb geen medetesters.
Het is zo'n klein gas ding, met lavastenen. Maar het is er zulk heerlijk weer voor.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb wel zin in bbq eigenlijk.
Neequote:
Zeker met dit weer.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee
Maar 3 uur enkele reis is toch een beetje te veel van het goede.
Regen? Of je eigen buien?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
Bah naar binnen en naar buiten, blijf aan het heen en weren, stomme buien
Regen jaquote:
Blijf jij ook een beetje in beweging.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Regen jaen dan is het weer het prachtigste weer enzo en dan weer regen
Mv de positivoquote:
Ik wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mv de positivomaar goed tis ook wel goed begon te verbranden
Jaa maar dat windje was toch veelste weinig (A)quote:Op maandag 1 juni 2009 16:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wel.Maar wat is het heeeeeerlijk warm, windje erbij.
Dat en ik ben best wel moe eigenlijk en morgen heb ik een belangrijke dag.quote:
Na regen komt zonnenschijnquote:Op maandag 1 juni 2009 16:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Regen jaen dan is het weer het prachtigste weer enzo en dan weer regen
Nee, het was wel binnen. Ik ben echt lui, kan me er niet eens toe zetten mijn koffer in te pakken.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker toch. Of was het buiten en ben je nu heel rood?
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, het was wel binnen. Ik ben echt lui, kan me er niet eens toe zetten mijn koffer in te pakken.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hele grote schop onder je kont nodig!
Of zie er een beetje tegenopquote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, het was wel binnen. Ik ben echt lui, kan me er niet eens toe zetten mijn koffer in te pakken.
Ja, misschien wel onbewust. Kep ook al 3 dagen koppijn, dat helpt ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |