Daar hield je toch wel van?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:14 schreef Sinceria het volgende:schoppende mensen hier.
[..]
Ja, misschien wel onbewust. Kep ook al 3 dagen koppijn, dat helpt ook niet.
Oh, niet fijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:14 schreef Sinceria het volgende:
schoppende mensen hier.
[..]
Van schoppen?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar hield je toch wel van?
Ow, klote zeg. Lekker een aspirine nemen als het te erg wordt en optijd naar bed voor morgen. :aai
Thanx.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Van schoppen?![]()
![]()
Ja, moet vroeg op morgen.
[..]
Thanx.
Zoiest kan best doorwerken jaquote:Op maandag 1 juni 2009 17:14 schreef Sinceria het volgende:
schoppende mensen hier.
[..]
Ja, vast wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zoiest kan best doorwerken jaHet wordt vast een toffe vakantie !
En trek je het ff niet zoek je gewoon ff internet cafe op en beuren wij je wel weer ff opquote:
Helemaal nietquote:Op maandag 1 juni 2009 17:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
En trek je het ff niet zoek je gewoon ff internet cafe op en beuren wij je wel weer ff op![]()
![]()
Mag ik een beetje lenen? Life sucks.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef kingmob het volgende:
Wat een heerlijke 2 dagen tot nu toe
De positiefheid slaat gewoon een beetje toe![]()
* kingmob heeft weer geloof dat er toch nog wel leuke vrouwen te vinden zijn
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal niet
Ze gaat het gewoon leuk hebben en geen tijd hebben om ons lastig te vallen!
Wat is er aan de hand?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef kingmob het volgende:
Hey dat is tofquote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef kingmob het volgende:
Wat fijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef kingmob het volgende:
Aw, vervelend.quote:
Ja, het is belangerijk om ook even stil te staan als je je goed voeltquote:Op maandag 1 juni 2009 17:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey dat is tofWeer een beetje positief dus
Anders was je toch al wel vanaf vanochtend aan het zonnen geweestquote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef Tegan het volgende:
Zo, het regende me toch hard een half uurtje geleden hier. Misschien maar goed dat ik niet meer ben gaan zonnen.
Gelukkig zijn is zeker een kunst wat dat betreftquote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, het is belangerijk om ook even stil te staan als je je goed voelt
Heel de week geen dienst ook nog eens
En, wat ga je doen met al die vrijheid?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, het is belangerijk om ook even stil te staan als je je goed voelt
Heel de week geen dienst ook nog eens
Mijn humeur doet een beetje als het weer. Het ene moment rustig zonnig, en het volgende moment barst er een gigantisch onweer los. Van mij mag het nog veel harder tekeer gaan buiten.quote:
Hormonen of frustratie?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn humeur doet een beetje als het weer. Het ene moment rustig zonnig, en het volgende moment barst er een gigantisch onweer los. Van mij mag het nog veel harder tekeer gaan buiten.
<knip>
Nee, de rest is niet voor hier.
tot donderdag zit ik al volgeboektquote:Op maandag 1 juni 2009 17:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En, wat ga je doen met al die vrijheid?
Tnx. Ben ik erg ondankbaar als ik zeg dat ik meer nodig heb?quote:
Denk dat het voor een deel ook ligt aan het weerquote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn humeur doet een beetje als het weer. Het ene moment rustig zonnig, en het volgende moment barst er een gigantisch onweer los. Van mij mag het nog veel harder tekeer gaan buiten.
<knip>
Er is maar weinig zo lekker als het moment na een onweersbui dat de wereld weer ruikt 'als nieuw'. Dat vanavond maar zoveel onweer mag brengen dat je je na afloop weer 'als nieuw' kan voelen.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
<knip>
Tuurlijk niet, maar meer kan ik niet gevenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx. Ben ik erg ondankbaar als ik zeg dat ik meer nodig heb?
Je wil graag vechten?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb zin om naar de Efteling te gaan komende week. Ben ik al zo lang niet geweest.
Nee, 1 dag nog werken ook al heb geen dienst. maar het is aan het strand, dus dat gaat gecombineerd wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Leuk! Blijft het weer tot die tijd ook goed?Of zijn het allemaal rotdingen?
Ik vind het wel fijn dat het onweert. Als het zonnetje schijnt en ik heb niks om buiten te doen voel ik me namelijk schuldig dat ik niet buiten ben en het motiveert me ook niet om te studeren.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat het voor een deel ook ligt aan het weerheb er ook een beetje last van :$
Voor jou geen tijd meer om te balen dus!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, 1 dag nog werken ook al heb geen dienst. maar het is aan het strand, dus dat gaat gecombineerd worden
Voor de rest komen mensen op bezoek of ga ik bij mensen op bezoek.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb zin om naar de Efteling te gaan komende week. Ben ik al zo lang niet geweest.
Oh , je doelt op die vechtpartij om die scheet?quote:
Ja, maar het had de dag toch best verpest als ik daar op het strand lag zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Anders was je toch al wel vanaf vanochtend aan het zonnen geweest
En deze:quote:Op maandag 1 juni 2009 18:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh , je doelt op die vechtpartij om die scheet?
Klopt maar dan had je vast ergens kunnen schuilenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar het had de dag toch best verpest als ik daar op het strand lag zo.
Natuurlijk niet, maar hoezo gaan mensen ook ruzie maken tijdens een dagje uit.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:08 schreef Tegan het volgende:
Tja, aan dit soort dingen kan de Efteling ook niets doen, gewoon asociale mensen.
Dagjes uit is leukquote:Op maandag 1 juni 2009 18:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar hoezo gaan mensen ook ruzie maken tijdens een dagje uit.
Maar het is jammer dat de Efteling door dit soort dingen een naam krijgt...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar hoezo gaan mensen ook ruzie maken tijdens een dagje uit.
Ja, klopt. Terwijl het dingen zijn die ik helemaal niet bij de Efteling vind passen. Eerder bij Walibi.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar het is jammer dat de Efteling door dit soort dingen een naam krijgt...
Walibi over 6 wekenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, klopt. Terwijl het dingen zijn die ik helemaal niet bij de Efteling vind passen. Eerder bij Walibi.
Lotgenoot.quote:
quote:
*knuffel voor dreamer Gaat het niet helemaal lekker meidquote:
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doenquote:
Snap ik. Het is alleen lullig als het nog vers is.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doen
quote:
tnx.quote:
Dan kan jij iedereen op vrolijkequote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doen
Snap ik vind het kut dat je niet lekker voeltquote:Op maandag 1 juni 2009 18:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Snap ik. Het is alleen lullig als het nog vers is.
[..]
tnx.
Tnxquote:Op maandag 1 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk geeft een knuffel aan dr34m3r
Hoi allemaal
Zacht uitgedrukt op het moment.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Snap ik vind het kut dat je niet lekker voelt
Heb je al wat gegeten ? vaak is wat eten ook wel goed voor de stemmingquote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
Geef je er ook één aan Marurk?
[..]
Zacht uitgedrukt op het moment.
Ik ga me voorlopig maar op mijn werk storten of zo..
Ik heb net een frietje gehaald. Niet het meest gezonde voedsel, maar ik heb wat binnenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je al wat gegeten ? vaak is wat eten ook wel goed voor de stemming
Jaa iddquote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb net een frietje gehaald. Niet het meest gezonde voedsel, maar ik heb wat binnen
Als iets voor je kan betekenen op een of andere manier moet je maar laten wetenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
Geef je er ook één aan Marurk?
[..]
Zacht uitgedrukt op het moment.
Ik ga me voorlopig maar op mijn werk storten of zo..
[drama] Kun je toveren? [/drama]quote:Op maandag 1 juni 2009 18:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als iets voor je kan betekenen op een of andere manier moet je maar laten weten* en nog maar een knuffel
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Avond allemaal
Lekker in het zonnetje gelegen dus.. toen ineens regen en nu is het zonnetje er weer, maar zit lekker binnen op de bank. En daarstraks een heerlijke koude douche gehad
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk geeft een knuffel aan dr34m3r
Hoi allemaal
Je zit er echt ff helemaal door heen hequote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en je mag mijn toverstaf wel even vasthouden.
quote:
dat klinkt beterquote:Op maandag 1 juni 2009 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
* tijnbrein geeft ook een knuffel aan dreamer
Jaquote:
Tuurlijk!quote:
quote:
Jah.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zit er echt ff helemaal door heen he*knuffelt*
Eerlijk gezegd: Neequote:
Dito!quote:
De hoop niet opgevenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
ff in het kort, zonder teveel details prijs te geven:
Ik heb nooit geloofd in Ware Liefde. Sprookjes.. Bouquetreeksromannetjes.. En toen kwam ik hem tegen, net toen ik de moeilijkste periode met mijn ex achter de rug had. En alle clichés bleken waar te zijn. Uren nadat ik hem gezien had nog zo hard trillen dat ik mijn vork nauwelijks vast kon houden met het avondeten. Een wereld die er veel kleuriger uit bleek te zien als hij bij me was. En het mooie was.. het was wederzijds. Het is wederzijds..
Ik heb met hem de mooiste tijd van mijn leven meegemaakt, en ik heb nog een overtuiging. Dit is eenmalig. Dit kom ik nooit meer tegen. Maar het mag niet zo zijn blijkbaar. Er zijn nog dingen uit het verleden waar eerst mee afgerekend moet worden voor we überhaupt verder kunnen. Als dat nog ooit kan.
En dat doet pijn. Wetende dat je allebei zo gek op elkaar bent, en je toch beide geen andere uitweg ziet.
Ow ware liefde is zoooquote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
Ik heb nooit geloofd in Ware Liefde. Sprookjes.. Bouquetreeksromannetjes.. En toen kwam ik hem tegen, net toen ik de moeilijkste periode met mijn ex achter de rug had. En alle clichés bleken waar te zijn. Uren nadat ik hem gezien had nog zo hard trillen dat ik mijn vork nauwelijks vast kon houden met het avondeten. Een wereld die er veel kleuriger uit bleek te zien als hij bij me was. En het mooie was.. het was wederzijds. Het is wederzijds..
Ik heb met hem de mooiste tijd van mijn leven meegemaakt, en ik heb nog een overtuiging. Dit is eenmalig. Dit kom ik nooit meer tegen. Maar het mag niet zo zijn blijkbaar. Er zijn nog dingen uit het verleden waar eerst mee afgerekend moet worden voor we überhaupt verder kunnen. Als dat nog ooit kan.
En dat doet pijn. Wetende dat je allebei zo gek op elkaar bent, en je toch beide geen andere uitweg ziet.
Ja, dat is wel ontzettend kut kan ik me zo indenken. Ik hoop dat jullie elkaar over een tijdje toch nog terug kunnen vinden.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow ware liefde is zooozoiest moeten opgeven is echt niet fijn en kan je best wel van slag laten zijn. Gelukkig is pinkpop zo voorbij en kan zij je mss ook wel wat ondersteunen
Straks knuffel ik je dood, dus dat zal ik niet meer doen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je kut voelt. Heel veel sterkte. k hoop voor jullie dat de gulden middenweg gevonden kan worden, zodat jullie toch bij elkaar kunnen zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
Jah.
We bewandelden de ventweg.. maar we willen naar de hoofdrijbaan, alleen weten we niet hoe. En de ventweg blijkt dood te lopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Straks knuffel ik je dood, dus dat zal ik niet meer doen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je kut voelt. Heel veel sterkte. k hoop voor jullie dat de gulden middenweg gevonden kan worden, zodat jullie toch bij elkaar kunnen zijn.
Ja grouphugequote:
Ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |