Walibi over 6 wekenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, klopt. Terwijl het dingen zijn die ik helemaal niet bij de Efteling vind passen. Eerder bij Walibi.
Lotgenoot.quote:
quote:
*knuffel voor dreamer Gaat het niet helemaal lekker meidquote:
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doenquote:
Snap ik. Het is alleen lullig als het nog vers is.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doen
quote:
tnx.quote:
Dan kan jij iedereen op vrolijkequote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom heet het ook [singles], lekker ben ik vrolijk gaat iedereen hier een beetje chagie doen
Snap ik vind het kut dat je niet lekker voeltquote:Op maandag 1 juni 2009 18:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Snap ik. Het is alleen lullig als het nog vers is.
[..]
tnx.
Tnxquote:Op maandag 1 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk geeft een knuffel aan dr34m3r
Hoi allemaal
Zacht uitgedrukt op het moment.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Snap ik vind het kut dat je niet lekker voelt
Heb je al wat gegeten ? vaak is wat eten ook wel goed voor de stemmingquote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
Geef je er ook één aan Marurk?
[..]
Zacht uitgedrukt op het moment.
Ik ga me voorlopig maar op mijn werk storten of zo..
Ik heb net een frietje gehaald. Niet het meest gezonde voedsel, maar ik heb wat binnenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je al wat gegeten ? vaak is wat eten ook wel goed voor de stemming
Jaa iddquote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb net een frietje gehaald. Niet het meest gezonde voedsel, maar ik heb wat binnen
Als iets voor je kan betekenen op een of andere manier moet je maar laten wetenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
Geef je er ook één aan Marurk?
[..]
Zacht uitgedrukt op het moment.
Ik ga me voorlopig maar op mijn werk storten of zo..
[drama] Kun je toveren? [/drama]quote:Op maandag 1 juni 2009 18:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als iets voor je kan betekenen op een of andere manier moet je maar laten weten* en nog maar een knuffel
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Avond allemaal
Lekker in het zonnetje gelegen dus.. toen ineens regen en nu is het zonnetje er weer, maar zit lekker binnen op de bank. En daarstraks een heerlijke koude douche gehad
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk geeft een knuffel aan dr34m3r
Hoi allemaal
Je zit er echt ff helemaal door heen hequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |