Hormonen of frustratie?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn humeur doet een beetje als het weer. Het ene moment rustig zonnig, en het volgende moment barst er een gigantisch onweer los. Van mij mag het nog veel harder tekeer gaan buiten.
<knip>
Nee, de rest is niet voor hier.
tot donderdag zit ik al volgeboektquote:Op maandag 1 juni 2009 17:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En, wat ga je doen met al die vrijheid?
Tnx. Ben ik erg ondankbaar als ik zeg dat ik meer nodig heb?quote:
Denk dat het voor een deel ook ligt aan het weerquote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn humeur doet een beetje als het weer. Het ene moment rustig zonnig, en het volgende moment barst er een gigantisch onweer los. Van mij mag het nog veel harder tekeer gaan buiten.
<knip>
Er is maar weinig zo lekker als het moment na een onweersbui dat de wereld weer ruikt 'als nieuw'. Dat vanavond maar zoveel onweer mag brengen dat je je na afloop weer 'als nieuw' kan voelen.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
<knip>
Tuurlijk niet, maar meer kan ik niet gevenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx. Ben ik erg ondankbaar als ik zeg dat ik meer nodig heb?
Je wil graag vechten?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb zin om naar de Efteling te gaan komende week. Ben ik al zo lang niet geweest.
Nee, 1 dag nog werken ook al heb geen dienst. maar het is aan het strand, dus dat gaat gecombineerd wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Leuk! Blijft het weer tot die tijd ook goed?Of zijn het allemaal rotdingen?
Ik vind het wel fijn dat het onweert. Als het zonnetje schijnt en ik heb niks om buiten te doen voel ik me namelijk schuldig dat ik niet buiten ben en het motiveert me ook niet om te studeren.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat het voor een deel ook ligt aan het weerheb er ook een beetje last van :$
Voor jou geen tijd meer om te balen dus!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, 1 dag nog werken ook al heb geen dienst. maar het is aan het strand, dus dat gaat gecombineerd worden
Voor de rest komen mensen op bezoek of ga ik bij mensen op bezoek.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:59 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb zin om naar de Efteling te gaan komende week. Ben ik al zo lang niet geweest.
Oh , je doelt op die vechtpartij om die scheet?quote:
Ja, maar het had de dag toch best verpest als ik daar op het strand lag zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Anders was je toch al wel vanaf vanochtend aan het zonnen geweest
En deze:quote:Op maandag 1 juni 2009 18:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh , je doelt op die vechtpartij om die scheet?
Klopt maar dan had je vast ergens kunnen schuilenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar het had de dag toch best verpest als ik daar op het strand lag zo.
Natuurlijk niet, maar hoezo gaan mensen ook ruzie maken tijdens een dagje uit.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:08 schreef Tegan het volgende:
Tja, aan dit soort dingen kan de Efteling ook niets doen, gewoon asociale mensen.
Dagjes uit is leukquote:Op maandag 1 juni 2009 18:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar hoezo gaan mensen ook ruzie maken tijdens een dagje uit.
Maar het is jammer dat de Efteling door dit soort dingen een naam krijgt...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar hoezo gaan mensen ook ruzie maken tijdens een dagje uit.
Ja, klopt. Terwijl het dingen zijn die ik helemaal niet bij de Efteling vind passen. Eerder bij Walibi.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar het is jammer dat de Efteling door dit soort dingen een naam krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |