Ach, jij hebt je ouders gedurende minstens 12 jaar uit hun slaap gehouden. Mogen zij ook een keer?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:33 schreef o.us het volgende:
Lig je eens even heeeeeeeerlijk uit te slapen....maar nee, je hebt altijd mijn moeder nog die wilt dat ik niet later dan 10 uur 's ochtends uitslaap. Ik heb liever dat er morfine in mijn aderen wordt gespoten dan dat ik al om 10 uur op een vrije dag moet opstaan omdat zij het wilt.![]()
Klacht: Ouders die willen dat je vroeg opstaat op een vrije dag.
Subklacht: Ouders die vroeg opstaan.
Klacht 2: Ouders.
Hier hetzelfde, belooft weer een lange droge zomer te worden :pquote:Op maandag 1 juni 2009 10:38 schreef Appletree het volgende:
In mijn kamer is het nu zo warm dat je niet eens lekker kan uitslapen
Ook nu nog herkenbaarquote:Op maandag 1 juni 2009 10:54 schreef Kekaa het volgende:
Jaaa... dat was vroeger altijd.
Op zondag om 9 uur, gezamenlijk ontbijten (was maar 1 keer in de week).
He geenstijlerquote:Op maandag 1 juni 2009 10:59 schreef Kwaliteit het volgende:
gezamelijke lunchstelletje christenhonden.
Je vaderquote:Op maandag 1 juni 2009 11:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
m'n pa kwam altijd om 7 uur het raam en de gordijnen open doen. "ah joh, lekker frisse lucht!" zei ie dan
Ja tuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 10:33 schreef o.us het volgende:
Ik heb liever dat er morfine in mijn aderen wordt gespoten dan dat ik al om 10 uur op een vrije dag moet opstaan omdat zij het wilt.![]()
Same here.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:38 schreef Appletree het volgende:
In mijn kamer is het nu zo warm dat je niet eens lekker kan uitslapen
Vaders die je 's ochtends wakker maken zijn echt van die christenen. Mijn vader moet het niet flikken om mij om 9 uur wakker te maken.quote:
Als ik je vader was zou ik je het huis uittrappen. Je leeft maar naar de regels van je ouders.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:45 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Vaders die je 's ochtends wakker maken zijn echt van die christenen. Mijn vader moet het niet flikken om mij om 9 uur wakker te maken.
Gelukkig maar dat mijn ouders zelf ook lam in bed liggen zondag.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:46 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Als ik je vader was zou ik je het huis uittrappen. Je leeft maar naar de regels van je ouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |