quote:
O ja, ik heb ergens je dramalijstje gelezen.quote:Op maandag 1 juni 2009 08:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]een laptop, maar dat is via internet en voor de rest weet ik nog niet, gewoon even wat rondsjouwen waarschijnlijk en terrasje pakken
Het is maar een postzegeltje achter mijn huis, nu nog in de schaduw.quote:Op maandag 1 juni 2009 08:50 schreef Manu82 het volgende:
Kun je dat niet beter vanavond doen?
Het is toch slecht als je water op je gras gooit terwijl de zon er nog op staat?
Ah op die fietsquote:Op maandag 1 juni 2009 08:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is maar een postzegeltje achter mijn huis, nu nog in de schaduw.
Huh... het is toch maandagquote:
Aangezien de meeste mensen niet werken wordt het gezien als bank holiday oftewel een 'zondag'. Normaal zijn dan alleen de supermarkten vanaf 12 uur open, maar nu ook de andere winkels aangezien ze dit als eerste zondag in de nieuwe maand beschouwen ofzo..quote:Op maandag 1 juni 2009 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh... het is toch maandag![]()
Mogge, ik ga ff koffie halen
Ze is mooiquote:Op maandag 1 juni 2009 08:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nieuw gezichtje in Uno Mattina
[ afbeelding ]
Hier zijn nooit de winkels op zondag open..quote:Op maandag 1 juni 2009 09:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aangezien de meeste mensen niet werken wordt het gezien als bank holiday oftewel een 'zondag'. Normaal zijn dan alleen de supermarkten vanaf 12 uur open, maar nu ook de andere winkels aangezien ze dit als eerste zondag in de nieuwe maand beschouwen ofzo..
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:06 schreef Noek het volgende:
Hello wat is het toch schön weer.
3!! Fan. Ta-ha-len.
Ik moet weer hard lachen. Zo dom en stom vond ik dát![]()
Zo even de paden op, de lanen in mountainbiken. Nu is het nog niet zo warm. Meneer vindt het nooit zo prettig dat ik alleen het bos in ga om te lopen of fietsen maar ik denk dat ik minder kans maak om verkracht of aangerand te worden in het bos dan gewoon zo op straat. Je gaat toch niet al heel vroeg in de bosjes wachten totdat er iets voorbij komt zonder hond? Of misschien wil die de hond wel omdat die eigenlijk een Marmottenfetisj heeft.
Maar goedemorgen it is!
Hoe krijg je het voor elkaar dat alles stuk is?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hier zijn nooit de winkels op zondag open..
Dus dat wordt een verpakt broodje, de combi ingooien.
Heb een prachtige keuken, alle apparatuur ingebouwd, en alles is kapot.
Wil ik het veranderen, moet eerst de hele keuken verbouwd worden.
Handig he..dus heb maar een combi magnetron gekocht.
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aangezien de meeste mensen niet werken wordt het gezien als bank holiday oftewel een 'zondag'. Normaal zijn dan alleen de supermarkten vanaf 12 uur open, maar nu ook de andere winkels aangezien ze dit als eerste zondag in de nieuwe maand beschouwen ofzo..
Hé hoi, Ruud!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Hoi Noek![]()
Fann was vroeg wakker, of laat slapen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |