Wat een onzin. Ik heb deze week ook geen tijd voor Tiboquote:Op maandag 1 juni 2009 13:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat onzeker? Stel dat ik een date zou hebben en hij had de HELE week erna geen tijd om mij te zien, dan kan ie gelijk oprotten. Je kunt altijd wel tijd maken, tenzij je op expeditie gaat op de Noordpool
eindelijk weer een keer hier, druk gehad met Amsterdamquote:
Ohhquote:Op maandag 1 juni 2009 14:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Indd, gaat niks worden. next-->
Ookal heb ik nu een kut gevoel... Maar goed, what else in new. Niemand vind me leuk...
Heyquote:Op maandag 1 juni 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, de bombe gevuld met geitenkaas en een side of dadelcompote! Of uuuh... het catellaans brood!De steaktartaar met truffelmayo vond ik wat minder. De poffertje smet Gran Marnier waren ook goe dte doen!
Exact mijn gedachten. Ik ga ook niet meteen mijn hele leven en plannen opzij zetten voor iemand. Natuurlijk als die iemand heel erg leuk is (maar hoeveel weet je na 1 date?) dan zal ik de plannen wel buigen om hem misschien zsm te zien, maar wat Mismo Loco ook zegt: Wat als ik nou volgende week wèl tijd heb voor misschien zelfs 2 koppen koffie? Ik vind het een beetje arrogant om te verwachten dat je leuk genoeg bent dat de ander maar ff alles aan de kant moet zetten.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Deels denk ik.![]()
Maar dien je na een leuke date meteen al je eigen plannen over boord te gooien omdat je iemand tegen gekomen bent? Men, je hebt toch een eigen leven waar je dan toevallig iemand tegen komt die leuk is, dien je dan als een dolle huisvrouw je handen aan je schort af te vegen en de rest vergeten??
Dacht het niet
Kijk jij snapt hetquote:Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb deze week ook geen tijd voor Tibo
Nee Lowlands. Had geen kaartjes voor Pinkpop omdat ik niet zeker wist of ik vandaag moest werken. Ze hebben ;t wel getroffen met 't weer zeg!quote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hey![]()
ging jij niet naar PinkPop? Of doen ze daar ook aan culinaire hoogstandjes
Ozin, sorry hoor maar wat jij hier zegt is onzin, je kan mij niet vertellen dat je in 1 hele week geen gaatje kan vinden om b.v. een kopje koffie te gaan drinken of zoiets. Je hoeft niet gelijk een hele avond of zo bij elkaar door te brengen, maar gewoon interesse tonen met een kleine iets.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb deze week ook geen tijd voor Tibo
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Lowlands. Had geen kaartjes voor Pinkpop omdat ik niet zeker wist of ik vandaag moest werken. Ze hebben ;t wel getroffen met 't weer zeg!
Wil niet zeggen dat als ie belt dat ik dan geen moeite zou doen wat te buigen en zo, maar als 't niet lukt dan lukt 't niet. Klaar. En als de ander geen week kan wachten maar meteen als een gillend huiswijf gaat roepen "Je vindt me niet leuk genoeg he?!" ... nou dan hoeft 't voor mij niet!quote:
Ik zeg toch ook niet dat je de hele week geen interesse hoeft te tonen? Maar een belletje of sms kan ook. Zolang de ander maar weet dat je'm niet vergeten bent.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ozin, sorry hoor maar wat jij hier zegt is onzin, je kan mij niet vertellen dat je in 1 hele week geen gaatje kan vinden om b.v. een kopje koffie te gaan drinken of zoiets. Je hoeft niet gelijk een hele avond of zo bij elkaar door te brengen, maar gewoon interesse tonen met een kleine iets.
Jep. Philips he, strenge deadlines. Maar omdat 2e P-dag een zondag is zou het voor iedereen overwerk worden op een feestdag en dat kost Philips klauwen met geld dus hebben ze de deadlines met 1 dag verschovenquote:
angel wil je morgen afspreken?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Philips he, strenge deadlines. Maar omdat 2e P-dag een zondag is zou het voor iedereen overwerk worden op een feestdag en dat kost Philips klauwen met geld dus hebben ze de deadlines met 1 dag verschoven
Wie heeft het erover om ALLES aan de kant te zetten, ik heb het over 1 uurtje of zo vrijmaken om te tonen dat je de ander leuk vindt. En ja het is anders als er gezegd wordt "ik ben van de week nogal druk, maar laten we gelijk een dag prikken in de week erna voor 3 koppen koffie of eigenlijk beter 2 flessen wijn"quote:Op maandag 1 juni 2009 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exact mijn gedachten. Ik ga ook niet meteen mijn hele leven en plannen opzij zetten voor iemand. Natuurlijk als die iemand heel erg leuk is (maar hoeveel weet je na 1 date?) dan zal ik de plannen wel buigen om hem misschien zsm te zien, maar wat Mismo Loco ook zegt: Wat als ik nou volgende week wèl tijd heb voor misschien zelfs 2 koppen koffie? Ik vind het een beetje arrogant om te verwachten dat je leuk genoeg bent dat de ander maar ff alles aan de kant moet zetten.
Ik heb nog weekend, krijg alweer overal jeuk van de combinatiequote:Op maandag 1 juni 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Philips he, strenge deadlines. Maar omdat 2e P-dag een zondag is zou het voor iedereen overwerk worden op een feestdag en dat kost Philips klauwen met geld dus hebben ze de deadlines met 1 dag verschoven
Och daar zeggen wij altijd "amanhã amanhã"quote:Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik heb nog weekend, krijg alweer overal jeuk van de combinatie![]()
ik hem namelijk niet helemaal gehaald
Als je iemand leuk vind dan ben je toch liever een avond samen in plaats van slechts een uurtje?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wie heeft het erover om ALLES aan de kant te zetten, ik heb het over 1 uurtje of zo vrijmaken om te tonen dat je de ander leuk vindt. En ja het is anders als er gezegd wordt "ik ben van de week nogal druk, maar laten we gelijk een dag prikken in de week erna voor 3 koppen koffie of eigenlijk beter 2 flessen wijn"
Morgenavond moet ik trainen, maar voor jou wil ik dat wel verzetten hoorquote:
Dat zou er bij ons dus niet ingaanquote:Op maandag 1 juni 2009 15:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Och daar zeggen wij altijd "amanhã amanhã"ik haal zo bijna ook nooit
Wie het kleine niet eert.... die zeurt te veel.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vind dan ben je toch liever een avond samen in plaats van slechts een uurtje?
hehe hier ookquote:Op maandag 1 juni 2009 15:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Och daar zeggen wij altijd "amanhã amanhã"ik haal zo bijna ook nooit
Daarom morgenochtend vroeg beginnen. Vond het vrijdagavond, na een werkdag van 12 uur wel mooi geweest. Moet nog een detailding doenquote:
"Je vindt me niet leuk genoeg he?!"quote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik trainen, maar voor jou wil ik dat wel verzetten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |