quote:Op maandag 1 juni 2009 03:06 schreef Sjibble het volgende:
Morgen heb ik een sportevenement.
Dus ik rij op mn brommer mn gangetje, kankert zo'n BMW-rijder zijn auto voor me.
Hele auto blokkeert 2 rijstroken om geen reden, ik week uit, maar knalde er toch tegenop.
Klacht: Trui stuk, knie naar de kloteEn ik kan morgen (vandaag) dus niet naar het sportevenement op het strand
De auto parkeerde UIT, dus ik hoorde voorrang te krijgen. Deze verleende de auto niet en BAMquote:Op maandag 1 juni 2009 03:11 schreef Emimich het volgende:
Kijk dan ook een keer uit als zo'n auto naar achteren rijdt.
Ironisch genoeg ben ik afgelopen week geslaagd voor mijn autorijbewijsquote:Op maandag 1 juni 2009 03:19 schreef GauloisesB. het volgende:
Word dan ook volwassen en haal een volwaardig rijbewijs, i.p.v. alleen AM
Wtf doe je dan op een brommer sukkelquote:Op maandag 1 juni 2009 03:22 schreef Sjibble het volgende:
Ironisch genoeg ben ik afgelopen week geslaagd voor mijn autorijbewijs
En dit is ook mn eerste ongeluk..
Ja, dacht ik ook al. Maar check dit: Gemeente en rijbewijs aanvragen.quote:Op maandag 1 juni 2009 03:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wtf doe je dan op een brommer sukkel
Dus als je een rijbewijs hebt mag je geen brommer meer rijdenquote:Op maandag 1 juni 2009 03:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wtf doe je dan op een brommer sukkel
Het gaat niet om die schaafwond, het gaat om de dreun die mijn knie heeft gekregen.quote:Op maandag 1 juni 2009 07:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
Met een schaafwondje op je knie kun je toch wel sporten?
Ben jij die faler die twee weken moet wachten op zijn rijbewijs?quote:Op maandag 1 juni 2009 03:22 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De auto parkeerde UIT, dus ik hoorde voorrang te krijgen. Deze verleende de auto niet en BAM
[..]
Ironisch genoeg ben ik afgelopen week geslaagd voor mijn autorijbewijs
En dit is ook mn eerste ongeluk..
Rood had er dan ook geen stront mee te makenquote:
Jawel, als je niet door rood was gereden was je later op de plaats van de crash dus had die niet plaats gevondenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Rood had er dan ook geen stront mee te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |