Ieder van jullie heeft wel eens een mug in zijn of haar kamer gehad die irritant zat rond te zoemen. Gelukkig detecteren onze killerinstincten deze filtrerende demonenbeesten in het menselijk domein en de betreffende mug is het volgend moment ten dode opgeschreven.
Echter, de situatie waarin ik me bevond was anders.....
Gisteren, zijn we met een groep jongens wezen paintballen in heel mooi bos, een perfecte locatie, dat veel weg had van de vietnamese regenwouden; kortom perfect voor een spannende schermutseling.
Maar, omdat ik niet over een overall beschik, had ik besloten om met een simpele tshirt en een oude spijkerbroek de strijd aan te gaan. In ieder geval, op het moment dat ik het woud binnenliep om de headshots uit te delen, besefte ik dat ik me ineens in het insectendomein bevond. Er vloog werkelijk van alles langs mijn oren, van muggen tot bijen tot horzels en libellen. Echter omdat je volledig geconcentreerd bent op je target die zich ergens schuil houdt, trek je je niks aan van die kutbeestjes.....
Situatieschets (in min geval had ik een tshirt aan)
![]()
....totdat je de volgende dag wakker wordt.....een
ontiegelijke jeuk heerst er over mijn hele lichaam en ik kijk... MEGA bulten op mijn armen, vingers, nek en zelfs op mijn rug die volledig bedekt was. Ik heb het hier over bulten van een diameter van 5 cm of meer (blijkbaar een allergische reactie). Die muggen hadden van mij een enorm feestmaal gemaakt die dag ervoor..kutbeesten. Ongelooflijk hoe een echte rambo zo hard geownd kan worden door die kankermuggen....
bij deze:
muggen, sterf een langzame dood.