Hey Teganquote:
Een goedemorgenquote:
Morgen maar naar de garage dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
De motor rookte zaterdag, hij gooit er ergens wat olie uit en dat verbrand dan bovenop de motor.
iz nie goed.
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft iedereen lekker geslapen vannacht?
Ik heb wel redelijk geslapen.
Ik heb heerlijk geslapen!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen Civilquote:
Alleen wat te kort... mja.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef tijnbrein het volgende:
Had jij je eigenlijk al eens voorgesteld ?quote:
Ach zo erg is dat ook weer nietquote:
Dan gebruik je toch gewoon een bordquote:Op maandag 1 juni 2009 10:20 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb zin om te frisbieen.
Maar heb geen frisbee.
Haha, wat een timing - alle newbies worden direct gebombardeerd met die vraag, maar ik ben daarbij overgeslagen geweest en er altijd aan ontsnaptquote:Op maandag 1 juni 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had jij je eigenlijk al eens voorgesteld ?
We zitten hier niet in Griekenlandquote:
Nee voor 'n keer niet. Voor nu ook niet. Maar ik hou wel erg van uitslapenquote:
Anders haal je toch voor dit soort gelegenheden een goedkoop servies in huis bij de kringloop of zelfs de weggeefwinkel oidquote:Op maandag 1 juni 2009 10:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Om nu heel mijn servies door het park te smijten...
Geeft wel weer hilarische taferelen.
Perfect.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey Teganhoestie vandaag jij nog een beetje kunnen slapen dan ?
Een plasticbord is een uitstekende frisbee.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Om nu heel mijn servies door het park te smijten...
Geeft wel weer hilarische taferelen.
Uhuh, die heb je ook, bij de xenos ofzo.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een plasticbord is een uitstekende frisbee.
Nietquote:Op maandag 1 juni 2009 10:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
We zitten hier niet in Griekenland
Hahaha busted !quote:Op maandag 1 juni 2009 10:25 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Haha, wat een timing - alle newbies worden direct gebombardeerd met die vraag, maar ik ben daarbij overgeslagen geweest en er altijd aan ontsnapt![]()
![]()
Maar blijkbaar moet ik er dan toch nog aan, vooruit.
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? Begin 20
# Sekse? Ja V
# Woonplaats/ regio? Utrecht, Lunetten
# Interesses? Op dit moment vooral over m'n ex heenkomenEn gewoon leuke dingen (kunnen) doen, en misschien ook af en toe nog wat aan school (kunnen) doen (het vak dat ik nu volg zou je zowaar onder interesses kunnen scharen, dus...) (of je bekijkt m'n profiel even waar ik al eens de moeite heb genomen om 'n hele vrij complete lijst met interesses te creeeren)
# Seksuele voorkeur? Hate the word: bi-schierig, ofzo
# Lengte en postuur? ..boeiend![]()
# Hoe lang single? Vrij kort dus, sinds dit weekend écht
Uitslapen is lekker ja. Dat wilde ik vanmorgen ook doen. Maar ik werd wakker en voelde mij misselijk en kon niet meer slapen.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee voor 'n keer niet. Voor nu ook niet. Maar ik hou wel erg van uitslapen(en daar heb ik dit weekend ook niet echt van kunnen genieten...)
[..]
Anders haal je toch voor dit soort gelegenheden een goedkoop servies in huis bij de kringloop of zelfs de weggeefwinkel oid
Jaquote:Op maandag 1 juni 2009 10:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Uhuh, die heb je ook, bij de xenos ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |