Probeer aan leuke dingen te denken, misschien helpt het.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik hoop dat ik zelf vannacht eens niet over mijn ex droom... Het begon allemaal (o.a.) met over msn en sms dingen als "welterusten liefie, je zoekt me maar op in m'n dromen zo![]()
" en dat lukte dan nooit...
Maar nu![]()
Het schijnt dat je wel je dromen kunt beinvloeden idd. Maar zo simpel als dat is het helaas niet (immers al vaak genoeg geprobeerd).quote:Op maandag 1 juni 2009 01:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Probeer aan leuke dingen te denken, misschien helpt het.
Ik heb dat inderdaad ook wel eens gehoord, dat je het kunt trainen. Iets met meteen opschrijven wat je gedroomd hebt.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Het schijnt dat je wel je dromen kunt beinvloeden idd. Maar zo simpel als dat is het helaas niet (immers al vaak genoeg geprobeerd).
Ik heb wel iets over een truucje gehoord laatst waarmee je je bewust kan worden van je droom en 'm dan dus ook kunt beinvloeden/veranderen... is misschien het proberen waard, maar wel iets voor de lange termijn.
Achteraf opschrijven idd, is er ook 1; maar ook van te voren je focussen op iets kleins, bv. je handen en dan zeg maar 'beslissen' dat je dat beeld in je droom ook gaat zien...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad ook wel eens gehoord, dat je het kunt trainen. Iets met meteen opschrijven wat je gedroomd hebt.
Ik ga ook zo slapen. Trusten voor straks.
Goede morgen alles goed met Tijnquote:
Ja alleen een beetje katerigquote:Op maandag 1 juni 2009 09:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goede morgen alles goed met Tijn
Goede morgen Duimquote:
quote:
Morgenquote:
Goedemorgen bakkiequote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zonnetje schijnt lekker vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |