Gelukkig doet het wat met je blijf je nog menselijkquote:Op maandag 1 juni 2009 00:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja bij mij is het nu ook wel erg vers. En het is ook niet zo erg dat er liedjes bestaan die ik echt absoluut nooit meer wil horen... Sommige blijven wel iets triggeren, blijven me raken, maar op 1 of andere manier zie ik daar het mooie dan ook wel van in.
Ik vond het toch al een kutnummer, was van rihannaquote:Op maandag 1 juni 2009 00:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja bij mij is het nu ook wel erg vers. En het is ook niet zo erg dat er liedjes bestaan die ik echt absoluut nooit meer wil horen... Sommige blijven wel iets triggeren, blijven me raken, maar op 1 of andere manier zie ik daar het mooie dan ook wel van in.
Haha, ok, als je het toch al niks vond.. Mij kan zo'n nummer, dat ik toch al kut vind, dan toch niet echt raken.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vond het toch al een kutnummer, was van rihanna
Uhuh, that's my point.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gelukkig doet het wat met je blijf je nog menselijk
Kende het niet, tot nu.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Je bedoelt dat natuurkunde gebouwd is op wiskunde, neem ik aan.. Dat is wel zo maar het is geen vereiste om een wiskunde studie gedaan te hebben om natuurkunde te kunnen.
Maar misschien bedoel je dat jij gewoon graag bij de pure wetenschap blijft (iemand bekend met XKCD's Purity comic ?)
Ik ookquote:Op maandag 1 juni 2009 00:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En een kleine
![]()
(ik heb een zwakje voor exacte wetenschappers)
Het was meer het moment toen dat veel gedraaid werd enzo, dus het herinnerde me eraanquote:Op maandag 1 juni 2009 00:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Haha, ok, als je het toch al niks vond.. Mij kan zo'n nummer, dat ik toch al kut vind, dan toch niet echt raken.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:45 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Een zwak voor jezelf, nou nou![]()
Welterusten!
Ja, hij is zo mooi... Ik heb iets met bijna al die gebieden, vakken gevolgd bij verschillende faculteiten enzo, maar ik zie dit inderdaad ook welquote:Op maandag 1 juni 2009 00:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kende het niet, tot nu.
[ afbeelding ]
Dit vind ik idd het mooie aan de wiskunde.
gewoon, goedemorgen als in goedemorgenquote:
Heej T_Squote:
Vandaar... ja daar kan ik me ook wel in vinden, al weet ik zo geen voorbeelden van liedjes waarmee ik dat heb...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het was meer het moment toen dat veel gedraaid werd enzo, dus het herinnerde me eraan
Ok, dit tijdstip + goedemorgen, dat zorgt voor de 'quote:
Ik maar 1, heb het ook maar 1 keer meegemaaktquote:Op maandag 1 juni 2009 00:48 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Vandaar... ja daar kan ik me ook wel in vinden, al weet ik zo geen voorbeelden van liedjes waarmee ik dat heb...
Ja, maar dat was ik alweer vergetenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ok, dit tijdstip + goedemorgen, dat zorgt voor de ''
(en je was er toch net ook?)
Als wiskunde gek zou je de timing moeten snappenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ok, dit tijdstip + goedemorgen, dat zorgt voor de ''
(en je was er toch net ook?)
Gaat over vrienden die je in de steek hebben gelaten oid? Bij mij zijn het toch voornamelijk dingen met exen enzo... Dat dat zelfs op vriendschappelijk gebied voorkomt, iets met sterke emoties zelfs gekoppeld aan zoiets 'triviaals als een liedje', hoor je niet vaak...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik maar 1, heb het ook maar 1 keer meegemaakt
Echte "vrienden" waren dat
Ah ok, daar had ik niet op gelet - maar dan snap ik 'mquote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als wiskunde gek zou je de timing moeten snappen
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:53 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ah ok, daar had ik niet op gelet - maar dan snap ik 'm
Welterusten djayzzquote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Dan kruip ik nu lekker onder de dekentjes. weltrusten lieve singles
Ik was in 1 klap mijn vrienden kwijt, en als je daar aan herinnerd wordt dan is dat toch wel even slikkenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:53 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Gaat over vrienden die je in de steek hebben gelaten oid? Bij mij zijn het toch voornamelijk dingen met exen enzo... Dat dat zelfs op vriendschappelijk gebied voorkomt, iets met sterke emoties zelfs gekoppeld aan zoiets 'triviaals als een liedje', hoor je niet vaak...
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Ja dat snap ik... Ik kan het me nauwelijks voorstellen, ik weet niet wat er gebeurd is, maar je laat toch niet collectief compleet vallen...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik was in 1 klap mijn vrienden kwijt, en als je daar aan herinnerd wordt dan is dat toch wel even slikken
Slaapsequote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
* djayzz knuffelt mee voor het slapen gaanquote:Op maandag 1 juni 2009 00:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... Ik kan het me nauwelijks voorstellen, ik weet niet wat er gebeurd is, maar je laat toch niet collectief compleet vallen...![]()
Ben zeker niet 100% tevreden over mijn sociale leven, maar zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt...
* El_Chica_Del_Fuego knuffelt Jotcha
Nu loopt alles wel weerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... Ik kan het me nauwelijks voorstellen, ik weet niet wat er gebeurd is, maar je laat toch niet collectief compleet vallen...![]()
Ben zeker niet 100% tevreden over mijn sociale leven, maar zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt...
* El_Chica_Del_Fuego knuffelt Jotcha
Trustequote:Op maandag 1 juni 2009 00:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is al laat duik me bedje in ben zo moe![]()
![]()
slaap lekker mensen
nn TSquote:Op maandag 1 juni 2009 00:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
![]()
slaap lekker mensen
Nou dan bewaar je die knuffel gewoon voor een moment dat je er (bv. door dat liedje) toch even om doorheen zitquote:Op maandag 1 juni 2009 00:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nu loopt alles wel weerNog steeds geen druk sociaal leven, maar goed.
Tja, je weet nooit wie er mee zitten te lezen... (dus wie er dan toch nog wel zijn) Geheime dienst bv.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:00 schreef Howl het volgende:
[..]
nn TS
Het wordt zo wel leeg in dit topic.
En nog een welterusten! Wat een werk om dat bij te houden zeg...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
![]()
slaap lekker mensen
quote:
Trusten.quote:
Ow, ik ben heel staatsgevaarlijk, dat staat iig op een T-shirt dat ik ooit bij een hackers-party gekegen heb.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Tja, je weet nooit wie er mee zitten te lezen... (dus wie er dan toch nog wel zijn) Geheime dienst bv.
Ja he.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:04 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En nog een welterusten! Wat een werk om dat bij te houden zeg...
Whehe, goed ideequote:Op maandag 1 juni 2009 01:02 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou dan bewaar je die knuffel gewoon voor een moment dat je er (bv. door dat liedje) toch even om doorheen zit
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:06 schreef Howl het volgende:
[..]
Ow, ik ben heel staatsgevaarlijk, dat staat iig op een T-shirt dat ik ooit bij een hackers-party gekegen heb.
Slaap lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |