De helft van het jaar is alweer bijna omquote:
mijn verjaardagquote:
quote:
whahaha jij bent veul ouderder dan ik benquote:
Trusten, tijnquote:
Daar heb ik nog de propedeuse van gehaald. Maar dat was een combi-deal met Technische Natuurkunde. Ik vond Wiskunde wel een leuke studie. Vooral Algebra vond ik een leuk vak. De TU/e heeft één heel groot voordeel voor jou. Je hebt zo een nieuw vriendje. Daar durf ik wel het een en ander op te verwedden.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
Voor 95% zeker Technische Wiskunde aan de TU/e.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef mrbox het volgende:
Goed ik heb het gehad voor vandaag![]()
Slaap lekker iedereen
Ik wil de combi niet gaan doen, omdat dit jaar niet goed ging, dat ik het niet aandurf om een groter vakkenpakket te nemen dan nodigquote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Trusten, tijn
[..]
Daar heb ik nog de propedeuse van gehaald. Maar dat was een combi-deal met Technische Natuurkunde. Ik vond Wiskunde wel een leuke studie. Vooral Algebra vond ik een leuk vak. De TU/e heeft één heel groot voordeel voor jou. Je hebt zo een nieuw vriendje. Daar durf ik wel het een en ander op te verwedden.
*terug is.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
whahaha jij bent veul ouderder dan ik ben
Oeh ik zou ook wel in de zomer jarig willen zijn. Lekker weer.quote:
Hoiquote:Op maandag 1 juni 2009 00:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nu voel ik me nog oud ook
Dat is als kind echt niet leuk. Al mijn vriendinnetjes waren altijd op vakantie op mijn verjaardagquote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oeh ik zou ook wel in de zomer jarig willen zijn. Lekker weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |