quote:
Oh datquote:Op maandag 1 juni 2009 10:45 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga hierheen zodirect
www.meidenmarkt.nl
Alleen helemaal geen bier
Tja, dan moet ik het maar doen met de wijn en de bacardi. Ik hoop dat stiekem de appie ofzo open is, maar die zullen ook wel droog staan.quote:
Sterkte ik hoop dat je het overleefdquote:Op maandag 1 juni 2009 10:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, dan moet ik het maar doen met de wijn en de bacardi. Ik hoop dat stiekem de appie ofzo open is, maar die zullen ook wel droog staan.
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef halfbearad het volgende:
O shit.
Dit is het einde van de wereld jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
*Think outside the box*
Ik zie dat er een paar appies open zijn vandaag. Ik ga ff inslaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte ik hoop dat je het overleefd
True. Maar ik kan me best voorstellen waarom dat, als je het bij 1 keer houdt, wel kan helpen met afsluiten.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat![]()
Sex met je ex, nee dankje. Is niet voor niks een ex.
Thanx..quote:Op maandag 1 juni 2009 10:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah oke ja dan is het nu echt over en ff rotsterkte !
Oke doe dat.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik zie dat er een paar appies open zijn vandaag. Ik ga ff inslaan.
Ennuh, wie zin heeft om te frisbieen in Utrecht moet even PMen.
Gewoon niet doen, kan je ook niet in die situatie komenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
True. Maar ik kan me best voorstellen waarom dat, als je het bij 1 keer houdt, wel kan helpen met afsluiten.
Als het een 'uit-maar-nu-seks-relatie'-iets wordt, lijkt het me ook erg gecompliceerd worden.
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
True. Maar ik kan me best voorstellen waarom dat, als je het bij 1 keer houdt, wel kan helpen met afsluiten.
Als het een 'uit-maar-nu-seks-relatie'-iets wordt, lijkt het me ook erg gecompliceerd worden.
1 keer sex is niet vragen om problemen, dat wordt het pas als het vaker gaat gebeuren en voor sommigen is het gewoon een afsluiting van een relatiequote:
Nee vaker dan die evt. ene keer, zou ik het ook idd niet doenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, kan je ook niet in die situatie komen
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
1 keer sex is niet vragen om problemen, dat wordt het pas als het vaker gaat gebeuren en voor sommigen is het gewoon een afsluiting van een relatie
Afsluiting is wanneer het woord ex in plaats van vriendin gebruikt wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
1 keer sex is niet vragen om problemen, dat wordt het pas als het vaker gaat gebeuren en voor sommigen is het gewoon een afsluiting van een relatie
Het is uit omdat ze zo ongelofelijk slecht in bed was?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..
Sex met je ex, nee dankje. Is niet voor niks een ex.
Ja, eens. Ik zou het niet kunnen denk ik.quote:
Nope.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is uit omdat ze zo ongelofelijk slecht in bed was?![]()
Nee dat snap ik, maar het leek net alsof het er zo stond.quote:
Dat is wel erg als je het uitmaakt omdat de seks slecht is.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar het leek net alsof het er zo stond.
Meer als in, geen behoefte aan. En was sowieso niet van mijn kant gekomen, doorzetter dus tja. zij blijkbaar nietquote:Op maandag 1 juni 2009 11:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar het leek net alsof het er zo stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |