Winkels zijn dicht vandaag. Pinksteren enzo. Maar wie weet, ik zag dat de Hema verse dingen kreeg vanochtend dus misschien dat ik daar een frisbee/bord kan halen nog.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Uhuh, die heb je ook, bij de xenos ofzo.
En in welk park ga je dat dan doen?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Winkels zijn dicht vandaag. Pinksteren enzo. Maar wie weet, ik zag dat de Hema verse dingen kreeg vanochtend dus misschien dat ik daar een frisbee/bord kan halen nog.
Gelukkig maar meisquote:
Veel plezierquote:Op maandag 1 juni 2009 10:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Winkels zijn dicht vandaag. Pinksteren enzo. Maar wie weet, ik zag dat de Hema verse dingen kreeg vanochtend dus misschien dat ik daar een frisbee/bord kan halen nog.
de meeste winkels zijn vandaag open van 12-5quote:Op maandag 1 juni 2009 10:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
of een frisbee...quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee voor 'n keer niet. Voor nu ook niet. Maar ik hou wel erg van uitslapen(en daar heb ik dit weekend ook niet echt van kunnen genieten...)
[..]
Anders haal je toch voor dit soort gelegenheden een goedkoop servies in huis bij de kringloop of zelfs de weggeefwinkel oid
Ja, 2 weken terug ging het uit... toen heb ik hier meteen mijn hart uitgestort. Afgelopen weekend hadden we een soort 'laatste date', nog 1 keer gewoon een leuke avond samen een heel bewust afscheidquote:Op maandag 1 juni 2009 10:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha busted !Maar je was hier toch ook al wel voor het weekend geweest !? En natuurlijk sterkte met het over je ex heen komen
Bij het lepelenburg is een lekker grasveldje dat altijd zon heeft. En anders het Wilhelminapark.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En in welk park ga je dat dan doen?
Sex met je ex dusquote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, 2 weken terug ging het uit... toen heb ik hier meteen mijn hart uitgestort. Afgelopen weekend hadden we een soort 'laatste date', nog 1 keer gewoon een leuke avond samen een heel bewust afscheid
Hangt er een beetje vanaf dus. De Hema is vandaag dus open in Utrecht lees ik net op de website.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de meeste winkels zijn vandaag open van 12-5
Nee, ga niets doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gelukkig maar meisAl wat bedacht om vandaag te kunnen doen ?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sex met je ex dusmaar rakelde dat juist niet alles weer op ?
Dan moet je wel een ex hebben.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt wel goed
maar toch niet doen is vragen om problemen
Fokken is ook iets doen.quote:
Nah, ik vond het met de ene ex wel prettig, met de andere niet, woort van afsluitingquote:Op maandag 1 juni 2009 10:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt wel goed
maar toch niet doen is vragen om problemen
Nee.quote:
quote:maar rakelde dat juist niet alles weer op ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagje tuin + boek is ook best lekkerquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, ik vond het met de ene ex wel prettig, met de andere niet, woort van afsluiting
Ik deed het was een nacht samen met 3 meiden die ik die avond ervoor heb leren kennenquote:
Een relatie goed afsluiten is belangrijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee.
[..]
En nee. Want het was nog niet allemaal goed uitgepraat, en ik had het ook nog niet afgesloten, losgelaten; er nog geen afstand van genomen.
dat dus, werkt voor mij ook wel goed als ik er nog niet klaar mee benquote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee.
[..]
En nee. Want het was nog niet allemaal goed uitgepraat, en ik had het ook nog niet afgesloten, losgelaten; er nog geen afstand van genomen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef halfbearad het volgende:
O shit.
Dit is het einde van de wereld jongens.Verschrikkelijk wat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
aah oke ja dan is het nu echt over en ff rotquote:Op maandag 1 juni 2009 10:42 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |