nee het is niet voor mijquote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Emimich het volgende:
Weinig.
Beter zoek je een opleiding, dagdag.
Oh, da's nog best goed te doen. Nouja, het is meer dan ik dacht.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:48 schreef Tiemie het volgende:
991,42 dus.
nee hij gaat jaartje werken, en daarna sportopleiding doenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef beertenderrr het volgende:
Haha je broertje heeft VMBO afgerond en gaat nu carrière maken
En als je die opleiding hebt gevolgd, begin je nooit meer een zin met het woord 'beter'.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Emimich het volgende:
Weinig.
Redelijk wat, dit bedrag is erg laag belast.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:45 schreef dagdag het volgende:
hai, zou iemand mij kunnen vertellen wat mijn ervan overhoud
Hij gaat volgens het sollicitatiegesprek 1150 per maand verdienen bruto hij is 20 jaar en gaat40 uur per week algemeen magazijnwerk verrichten
wat zou hij netto overhouden?
ICT-beheer telt niet als opleiding, proleet.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En als je die opleiding hebt gevolgd, begin je nooit meer een zin met het woord 'beter'.
In dit geval vraag ik het mij afquote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef dagdag het volgende:
oke, bedankt voor de antwoorden.
en er is niks mis met soms wat magazijnwerk, die gast is 20 dus het verdient beter als in supermarkt
ja maar ik ga weer terug naar klb, bedanktquote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In dit geval vraag ik het mij afEn er is zeker niets mis mee, vooral als hij thuis woont is het leuk sparen zo
Maar over 10 jaar verdien jij nog steeds hetzelfde en sta je in je Ford Fiesta op de vluchtstrook, terwijl de mensen hier met een degelijke opleiding je voorbij scheuren in hun Audi's, BMW's en Mercedessen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef Bohica666999 het volgende:
Jullie doen allemaal heel neerbuigend over magazijnwerk.
Terwijl dit toch de spil van elk bedrijf is.
Zal toegeven dat ik ook soort magazijn werk doe maar durf te zeggen tegen al die gasten die neerbuigend doen dat ik waarschijnlijk meer verdien nu of vergelijken met wat jij op die leeftijd verdiende.
Wat was jouw opleiding dan, en je werk nu?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Emimich het volgende:
Weinig.
dit is onzin. Zonder nadere info van TS kan er helemaal geen antwoord op deze vraag gegeven worden.quote:
dat dusquote:Op maandag 1 juni 2009 11:08 schreef Kaar68 het volgende:
Als iedereen maar manager of ICT-er werd, viel er niets meer te managen of te ICT-en. We zijn toch allemaal radartjes in het bedrijf, en het een werkt niet zonder het ander. De mensen op de werkvloer zijn net zo nodig als de secretaresse of de directie toch? Zonder deze magazijnwerkers of produktiekrachten zou er geen bedrijf zijn, ik denk dat veel mensen dat wel eens vergeten.
Ik kom op ¤ 905,75quote:
Klopt, maar die gegevens hebben we niet dus gaan we er vanuit dat zulks niet speeltquote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef Essebes het volgende:
[..]
dit is onzin. Zonder nadere info van TS kan er helemaal geen antwoord op deze vraag gegeven worden.
Het netto bedrag is namelijk ook afhankelijk van de branche waar in gewerkt gaat worden c.q. de CAO waar onder gewerkt gaat worden.
Er kan namelijk sprake zijn van een eigen bijdrage aan een pensioenregeling, of bijdragen aan opleidings- en ontwikkelingsfondsen etc. Dit soort bijdragen kunnen per CAO of per werkgever variëren.
mijn opmerking was ook meer bedoeld om aan te geven dat ELK bedrag dat hier genoemd wordt speculatie is. Er zullen ook Fok!kers zijn, die straks vertwijfelt gaan posten waarom hun netto loon afwijkt van wat ze (hier) eerder te horen hebben gekregenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Klopt, maar die gegevens hebben we niet dus gaan we er vanuit dat zulks niet speeltOverigens is broertje van TS 20 toch? Meeste (vrijwel alle) pensieonregelingen gaan pas vanaf 25 in. Fondsen hebben verder over het algemeen niet heel veel invloed (als in het zijn meestal geen heel grote bedragen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |