Dan kun je je er makkelijk invouwen past hetquote:
Je krijgt vooral kanker door dus wat maakt het uit.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kanker kan je overal door krijgen, dus ik kijk niet naar een klein stukje verbrand vlees
Dat soort dingen komen van twee kanten lijkt mij. En als jij je bijvoorbeeld afsluit en dat soort dingen niet toont zal het best voor hun ook moeilijk zijn geweest om dat soort dingen in te schatten en kunnen ze daardoor een ander beeld van je krijgen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, er zijn dus wat dingen gebeurd waardoor ik een tijd geen contact heb opgezocht met 'iedereen' , toen hebben mijn 'vrienden' besloten dat ze niet bevriend kunnen zijn met iemand die ze negeert (heel kort door de bocht gezegd). Maar los van dat ik het ze kwalijk neem dat ze niet doorhadden dat ik in een grote dip zat, hebben ze me dus ook in de steek gelaten toen ik ze nodig had. Enige wat ik zou kunnen relativeren is dat ze het niet zouden weten, maar ik geloof niet dat je zo naief kan zijn, en daarnaast, heb ik er wel over nagedacht om het nog compleet uit te leggen. Zo van 'ik wil laten weten wat er was gebeurd, niet om weer vrienden te worden, maar dat je het gewoon snapt, wat er gebeurde'. Maar ze hebben me zo in de steek gelaten dat ik daar, nu ik er nog zo erg mee zit, compleet geen energie in zoiets wil steken, alleen om hun een beter gevoel te geven ofzo. Ik zal ze er niet voor vergeven, of een nieuwe vriendschap met ze zou nooit zo zijn zoals eerst, dus laat dan maar.
Erg herkenbaar, ik jank even meequote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
Nou, er zijn dus wat dingen gebeurd waardoor ik een tijd geen contact heb opgezocht met 'iedereen' , toen hebben mijn 'vrienden' besloten dat ze niet bevriend kunnen zijn met iemand die ze negeert (heel kort door de bocht gezegd). Maar los van dat ik het ze kwalijk neem dat ze niet doorhadden dat ik in een grote dip zat, hebben ze me dus ook in de steek gelaten toen ik ze nodig had. Enige wat ik zou kunnen relativeren is dat ze het niet zouden weten, maar ik geloof niet dat je zo naief kan zijn, en daarnaast, heb ik er wel over nagedacht om het nog compleet uit te leggen. Zo van 'ik wil laten weten wat er was gebeurd, niet om weer vrienden te worden, maar dat je het gewoon snapt, wat er gebeurde'. Maar ze hebben me zo in de steek gelaten dat ik daar, nu ik er nog zo erg mee zit, compleet geen energie in zoiets wil steken, alleen om hun een beter gevoel te geven ofzo. Ik zal ze er niet voor vergeven, of een nieuwe vriendschap met ze zou nooit zo zijn zoals eerst, dus laat dan maar.
Geef me dan maar kanker als ik 80+ ben. Niet binnen 10 jaar ofzo!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je krijgt vooral kanker door dus wat maakt het uit.
*zakdoekje voor Janukquote:
Thnxquote:
Was dat trouwens een doodsverwensing richting mij? Ik hou er namelijk niet zo van als een kutnewbie dat doet.quote:
Oh gelukkig want zo lenig ben ik niet meer.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dan kun je je er makkelijk invouwen past het
* pak keukenrol voor Jannukquote:
Trustenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga ervandoor. Moet weer vroeg op.
Slaap ze
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was dat trouwens een doodsverwensing richting mij? Ik hou er namelijk niet zo van als een kutnewbie dat doet.
Wie zegt dat de wereld nog bestaat over 10 jaar? Misschien ga je morgen wel dood. Wie zal het zeggen?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Geef me dan maar kanker als ik 80+ ben. Niet binnen 10 jaar ofzo!
Thnx, maar nu stopt het ff niet meer hoorquote:
Wat wil je nou horen, dat ik dit allemaal zelf heb veroorzaakt? Daar ben ik me echt wel van bewust. Maar dat neemt niet weg dat, 1) ik mijn persoonlijkheid niet ineens kan veranderen en 2) ik hier gewoon klaag los van wiens schuld het zou zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen komen van twee kanten lijkt mij. En als jij je bijvoorbeeld afsluit en dat soort dingen niet toont zal het best voor hun ook moeilijk zijn geweest om dat soort dingen in te schatten en kunnen ze daardoor een ander beeld van je krijgen.
* tijnbrein geeft zijn schouder voor jannuk om uit huilen.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef halfbearad het volgende:
Slaap ze
Niks hoor, vraag het me gewoon af of het je wel wat uitmaakt en je wel wil veranderen, over je trots heenzetten dat je fout bent geweest t.o.v je oude vrienden.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen, dat ik dit allemaal zelf heb veroorzaakt? Daar ben ik me echt wel van bewust. Maar dat neemt niet weg dat, 1) ik mijn persoonlijkheid niet ineens kan veranderen en 2) ik hier gewoon klaag los van wiens schuld het zou zijn.
Weltrustenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef halfbearad het volgende:
Slaap ze
Truequote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat de wereld nog bestaat over 10 jaar? Misschien ga je morgen wel dood. Wie zal het zeggen?
Ik ben in eerste instantie naar mijn schoolspycholoog gegaan, omdat mijn studie niet echt liep, concentratieproblemen, dat wilde ik aanpakken. Conclusie was dat het veel dieper zat en hij verwees me door naar een gewone psycholoog, maar ik had op dat moment (april 09) al heel veel aan het feit dat ik wist wat er precies mis was, ik wilde niet dat hele verhaal nog een keer doen als het toch niet beter zou worden (met zekerheid). Dus dat heb ik nooit gedaan, en nu gaat het eigenlijk wel ok, en de psycholoog kan toch niet magisch ineens hechte vriendschappen voor mij maken. Het enige wat ik nog zou willen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef Jannuk het volgende:
@Tegan: heb je wel iemand (een psych, je huisarts) metwie je hierover kunt praten?
Hoi!!quote:
oh, je speelt GPLquote:
slaap lekker alcoholistequote:
ohnee..zie dat die VRL alleen rfactor doetquote:
De meet was jouw ideequote:
gaafquote:
Daar heb je gelijk in en dit soort problemen moet je inderdaad zelf en alleen oplossen. Ik merk zelf dat zo'n gesprek altijd wel een stukje opluchting geeft, omdat je feedback krijgt. Niet alle "achterdocht" die je naar mensen toe hebt is terecht, maar vaak zit er wel een logische gedachtengang achter, waardoor je iets beter kan relativeren (wat een kutwoord) en de volgende keer als die gedachtes of de achterdocht de kop opsteken, je bij jezelf kunt nagaan waar dat door veroorzaakt wordt en kunt nagaan of het reeel is of niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
Ik ben in eerste instantie naar mijn schoolspycholoog gegaan, omdat mijn studie niet echt liep, concentratieproblemen, dat wilde ik aanpakken. Conclusie was dat het veel dieper zat en hij verwees me door naar een gewone psycholoog, maar ik had op dat moment (april 09) al heel veel aan het feit dat ik wist wat er precies mis was, ik wilde niet dat hele verhaal nog een keer doen als het toch niet beter zou worden (met zekerheid). Dus dat heb ik nooit gedaan, en nu gaat het eigenlijk wel ok, en de psycholoog kan toch niet magisch ineens hechte vriendschappen voor mij maken. Het enige wat ik nog zou willen.
Ja! Of Triviant? Of Rummikub?quote:
monopoly, met inzetquote:
Slaap lekkerquote:
Ja gelukkig ben ik vrij realisitschquote:
Slaapzachtquote:
Inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohnee..zie dat die VRL alleen rfactor doet
kutsimquote:Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Inderdaad6e vanavond, letterlijk 10 meter na de streep sloeg de auto af
Forum Opties | |