Weltrustenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga ervandoor. Moet weer vroeg op.
Slaap ze
Truequote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat de wereld nog bestaat over 10 jaar? Misschien ga je morgen wel dood. Wie zal het zeggen?
Ik ben in eerste instantie naar mijn schoolspycholoog gegaan, omdat mijn studie niet echt liep, concentratieproblemen, dat wilde ik aanpakken. Conclusie was dat het veel dieper zat en hij verwees me door naar een gewone psycholoog, maar ik had op dat moment (april 09) al heel veel aan het feit dat ik wist wat er precies mis was, ik wilde niet dat hele verhaal nog een keer doen als het toch niet beter zou worden (met zekerheid). Dus dat heb ik nooit gedaan, en nu gaat het eigenlijk wel ok, en de psycholoog kan toch niet magisch ineens hechte vriendschappen voor mij maken. Het enige wat ik nog zou willen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef Jannuk het volgende:
@Tegan: heb je wel iemand (een psych, je huisarts) metwie je hierover kunt praten?
Hoi!!quote:
oh, je speelt GPLquote:
slaap lekker alcoholistequote:
ohnee..zie dat die VRL alleen rfactor doetquote:
De meet was jouw ideequote:
gaafquote:
Daar heb je gelijk in en dit soort problemen moet je inderdaad zelf en alleen oplossen. Ik merk zelf dat zo'n gesprek altijd wel een stukje opluchting geeft, omdat je feedback krijgt. Niet alle "achterdocht" die je naar mensen toe hebt is terecht, maar vaak zit er wel een logische gedachtengang achter, waardoor je iets beter kan relativeren (wat een kutwoord) en de volgende keer als die gedachtes of de achterdocht de kop opsteken, je bij jezelf kunt nagaan waar dat door veroorzaakt wordt en kunt nagaan of het reeel is of niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
Ik ben in eerste instantie naar mijn schoolspycholoog gegaan, omdat mijn studie niet echt liep, concentratieproblemen, dat wilde ik aanpakken. Conclusie was dat het veel dieper zat en hij verwees me door naar een gewone psycholoog, maar ik had op dat moment (april 09) al heel veel aan het feit dat ik wist wat er precies mis was, ik wilde niet dat hele verhaal nog een keer doen als het toch niet beter zou worden (met zekerheid). Dus dat heb ik nooit gedaan, en nu gaat het eigenlijk wel ok, en de psycholoog kan toch niet magisch ineens hechte vriendschappen voor mij maken. Het enige wat ik nog zou willen.
Ja! Of Triviant? Of Rummikub?quote:
monopoly, met inzetquote:
Slaap lekkerquote:
Ja gelukkig ben ik vrij realisitschquote:
Slaapzachtquote:
Inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohnee..zie dat die VRL alleen rfactor doet
kutsimquote:Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Inderdaad6e vanavond, letterlijk 10 meter na de streep sloeg de auto af
Forum Opties | |