Tijdens de installatie was de online activatie oké. Nu vroeg hij weer om te activeren. Echt volgens mij geloven ze mij nietquote:Op zondag 31 mei 2009 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
dat is toch alleen als online niet wil
ik dus, helaas, wel last van gehad: geactiveerd via internet en 4-5 dagen later was hij spontaan gedactiveert en moest ik hem via telefoon activeren..quote:
Dat vind ik echt irritantquote:Op zondag 31 mei 2009 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dus, helaas, wel last van gehad: geactiveerd via internet en 4-5 dagen later was hij spontaan gedactiveert en moest ik hem via telefoon activeren..
Vaak is dat omdat je licentie dan ook op een andere PC gebruikt word.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dus, helaas, wel last van gehad: geactiveerd via internet en 4-5 dagen later was hij spontaan gedactiveert en moest ik hem via telefoon activeren..
Gelukkig, want anders zou ik het nóóit durvenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:21 schreef Sanderrrr het volgende:
Rustig maar, de vrouwenstem is een geautomatiseerde computer, je spreekt geen echte vrouw
En als je moederbord/iets kapot is kun je een nieuwe Mac kopen omdat je hem zelf niet kan repareren, of tegen bedragen waar je een nieuwe PC van kan kopenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Nooduitgang het volgende:
Activeren
Welke kutknurft heeft dat ooit bedacht. Bij een Mac hoef je niks te activeren of in te vullen, je kan gewoon gelijk aan het werk.
Er zijn gewoon totaal GEEN redens om Macs te haten, alleen dat voor paupers als jij dat ie te duur is.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
En als je moederbord/iets kapot is kun je een nieuwe Mac kopen omdat je hem zelf niet kan repareren, of tegen bedragen waar je een nieuwe PC van kan kopen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
En als je moederbord/iets kapot is kun je een nieuwe Mac kopen omdat je hem zelf niet kan repareren, of tegen bedragen waar je een nieuwe PC van kan kopen
[ afbeelding ]
Voor Porsche geldt dat niet, maar wel voor Ben & Jerry's, je betaald het viervoudige voor hetzelfde ijs.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Er zijn gewoon totaal GEEN redens om Macs te haten, alleen dat voor paupers als jij dat ie te duur is.
Jij vindt Porsches ook klote zeker, omdat ze "te duur" zijn en duur in onderhoud?
Mensen die denken dat redens het meervoud is van reden, zijn vast ook te dom om te begrijpen dat een Mac kut is.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Er zijn gewoon totaal GEEN redens om Macs te haten, alleen dat voor paupers als jij dat ie te duur is.
Jij vindt Porsches ook klote zeker, omdat ze "te duur" zijn en duur in onderhoud?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |