Maak ze wakker!quote:Op zondag 31 mei 2009 21:56 schreef slaveloos het volgende:
mijn dochters spelen ermee op de buitenschoolse opvang, maar geen idee hoe dat heet
But Greeks build better horsesquote:
quote:
hahaha ik mag het zelfs niet aan die kleintjes vragen, dan krijg ik ruzie met MaJo en qonmannquote:
Ik F5 sneller dan mijn schaduw....quote:
Ze kunnen het ook perongeluk vertellen, dat magquote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef slaveloos het volgende:
[..]
hahaha ik mag het zelfs niet aan die kleintjes vragen, dan krijg ik ruzie met MaJo en qonmann
Die hebben co-ouderschap?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef slaveloos het volgende:
[..]
hahaha ik mag het zelfs niet aan die kleintjes vragen, dan krijg ik ruzie met MaJo en qonmann
Hij weet niet zeker wie de vader is.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:58 schreef slaveloos het volgende:
qonmann een van die wielrenners is misschien pavel tonkov
Ja of voor een corrigerende vraag stellen zal ook geen vertrouwensarts gebeld worden.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook perongeluk vertellen, dat mag
berbatov?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
Nou die andere toch ..zelde periode zo'n beetje
B.....
Die is toch voetballen?quote:
had je al een hintje gegeven ?quote:
Ja er zei al een stemmetje achter in m'n hoofd dat het een sporter was maar geen wielrennerquote:
quote:
Dat klinkt als de Scandinavische variant voor Timber...quote:
Weggeefhint dus niet nodig.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kapla
Kapla is Klingon voor Successquote:Op zondag 31 mei 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt als de Scandinavische variant voor Timber...
In de aandelenwereld liggen succes en Timbeeeeeer!!!! erg dicht bij elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |