oei laat de Ieren dat maar niet horen.quote:
Nope. In de kunst wordtquote:
Ik probeer ook alleen maar wat bekende heiligendagen af te gaan. En ik vond het wat te ouderwets overkomen voor het St Valentine's Day Massacrequote:Op zondag 31 mei 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
oei laat de Ieren dat maar niet horen.
Die niet.quote:
Yep de Bartholomeusnacht. Op de nacht zelf vielen ruim 2000 doden en in daaropvolgende weken uiteindelijk zo'n 20.000.quote:
Ohja had ik wel moeten weten..quote:Yep de Bartholomeusnacht.
Willem van Oranje was ook hierbij zijdelings bij betrokken. En is later met de dochter van Coligny, een van de slachtoffers, getrouwd.quote:
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
EK 2000 was David de held, op het WK 2006 de lul.
Lager Huis?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Vorig decennium, welk programma?
was een televisieprogramma, dat een aantal jaren door de VARA op zaterdagavond werd uitgezonden. Het programma werd gepresenteerd door Paul Witteman; eindredacteuren waren onder anderen Will Priems, Paul Vloon en Herman Meijer. Het programma werd live uitgezonden vanuit de Amsterdamse kerk De Rode Hoed.
Die zingende huisvrouw?quote:
Terpentin07 +1quote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Terpentin07 het volgende:
diversity ofzo?
Sochertarte?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Ok even een snelle, ik moet aan het werk.
is misschien wel de beroemdste taart ter wereld. De taart uit Wenen bestaat uit chocoladecake, gevuld met abrikozenmarmelade en bedekt met een dikke laag chocoladeglazuur. De taart is een veel geëxporteerd product.
Goed genoeg.Het is Sachertorte.quote:
Gelukkig niet.quote:
MIsschien een idee. AKQ cd's. net zoveel cd's als topics?quote:
Sorry wist niet zo snel iets anders en die malloterige buurman van mij draait al de hele avond skihutmuziek vandaar.quote:
Ik leef met je meequote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry wist niet zo snel iets anders en die malloterige buurman van mij draait al de hele avond skihutmuziek vandaar.
"Beluister nu je favoriete vragen en antwoorden op onze exclusieve cd'squote:Op maandag 1 juni 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
MIsschien een idee. AKQ cd's. net zoveel cd's als topics?
Bijna....quote:
Hoempa Hoempa Hoempa Tetteret!!!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoempa Hoempa Hoempa Tetteret!!!![]()
qonmann +1
Dat is volgens mij bij mijn buurman thuis.....quote:
Gisele Bundchen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:24 schreef qonmann het volgende:heeft het afgelopen jaar ruim 25 miljoen dollar opgestreken en de Braziliaanse staat daarmee bovenaan de Forbes-lijst van best verdienende modellen.
Heidi Klum en Kate Moss hebben eveneens weinig reden tot klagen: Klum neemt met 16 miljoen dollar de tweede plaats voor haar rekening en publieklievelinge Kate Moss deed het met 8,5 miljoen dollar eveneens goed genoeg voor een plek in de Top-3.
Mocht daar nog twijfel over bestaan: Lid zijn van het Angel-team van Victoria’s Secret legt beslist geen windeieren. De nummer 4, 5 en 6 van deze Forbeslijst straalden allemaal op de catwalk van dit populaire lingeriemerk: Adriana Lima (8 miljoen), Friezin Doutzen Kroes (6 miljoen) en Alessandra Ambrioso (eveneens 6 miljoen).
Wie is de onbetwiste nummer één ?
Kusje van Giselequote:Op maandag 1 juni 2009 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Gisele Bündchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |