Aah okquote:
Dat heet HBOquote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Ik wordt er echt chaggie van. Ik zit toch niet meer op 1 of ander kut schooltje waar je overal leerdoelen voor moet hebben.
Stom, stom stom.
Waarom altijd die leerdoelen...moet ik perfect worden ofzo?
![]()
Joh.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:48 schreef mrbox het volgende:
Dat heet HBOzit vol met leerdoelen en zelfreflectie
Aah *geeft knuffel* Je bent wel grappig als je sjaggie bentquote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh.
Ik wordt er alleen baggerchaggie van. Ik heb nu zoiets van: ze kunnen de pot op! En de boom in en dan hoop ik dat de bliksem zomaar ff inslaat.
Dat is balen ff door de zure appel heen bijten je weet wat je te doen staanquote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh.
Ik wordt er alleen baggerchaggie van. Ik heb nu zoiets van: ze kunnen de pot op! En de boom in en dan hoop ik dat de bliksem zomaar ff inslaat.
Zo dat is wel heel erg onaardigquote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh.
Nog nooit aan gedaan met mijn studiequote:Op zondag 31 mei 2009 19:48 schreef mrbox het volgende:
Dat heet HBOzit vol met leerdoelen en zelfreflectie
Gewoon lekker los gaan op je muziek!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
Ps: dankje Cue.![]()
Ik draai gewoon donkere muziek, dan ga ik vanzelf beter schrijven omdat ik chaggie ben en er vanaf wil.
Ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is balen ff door de zure appel heen bijten je weet wat je te doen staan
Hoe donker? Dus je gaat negermuziek draaien.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef vencodark het volgende:
Ps: dankje Cue.![]()
Ik draai gewoon donkere muziek, dan ga ik vanzelf beter schrijven omdat ik chaggie ben en er vanaf wil.
Pff wat een gedoe.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Over 2 dagen is mijn deadline, ben ergens wel blij want dan ben ik er iig op dat moment vanaf.
![]()
Ik weet nooit zo hoe ik een leerdoel moet behalen...moet ik dat helemaal omschrijven in plan van aanpak. Das echt ruk.
Misschien is het een idee om ff een topic d'r over te open is vast wel iemand die ja kan helpenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Over 2 dagen is mijn deadline, ben ergens wel blij want dan ben ik er iig op dat moment vanaf.
![]()
Ik weet nooit zo hoe ik een leerdoel moet behalen...moet ik dat helemaal omschrijven in plan van aanpak. Das echt ruk.
Marilyn Manson.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe donker? Dus je gaat negermuziek draaien.
Werkelijk ? en dat noemt zich dan een HBO studie ?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog nooit aan gedaan met mijn studie
yupquote:Op zondag 31 mei 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkelijk ? en dat noemt zich dan een HBO studie ?
Als dat een subtiele hint is om mij te laten weten dat ik jullie er in dit topic niet mee moet lastig vallen dan is dat gelukt.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om ff een topic d'r over te open is vast wel iemand die ja kan helpen
Vroeger was hij beter nu niet meer.quote:
Gewoon doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als dat een subtiele hint is om mij te laten weten dat ik jullie er in dit topic niet mee moet lastig vallen dan is dat gelukt.![]()
Maar topic openen zorgt er weer voor dat ik daar mijn tijd in ga steken. Ik moest hier ff mijn gal spuien!
Spuien mag altijd, in ieder geval veel succes!!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
Als dat een subtiele hint is om mij te laten weten dat ik jullie er in dit topic niet mee moet lastig vallen dan is dat gelukt.![]()
Maar topic openen zorgt er weer voor dat ik daar mijn tijd in ga steken. Ik moest hier ff mijn gal spuien!
Dankjewel.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Spuien mag altijd, in ieder geval veel succes!!
Die tijd maakte hij goede muziek.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
I don't care.
Ik draai nu zijn werk van rond 2001. Gaat prima.
Idd..quote:Op zondag 31 mei 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |