Vrouwen met uitstraling en daar gaat het al misquote:Op zondag 31 mei 2009 21:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf. Wat zie jij voor je als je het over een leuke vrouw hebt?
Als je met de trein gaat kan je niet touren.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vandaag heel de dag geen problemen (heb ook heerlijk overal onder de 100km/h gereden) maar toen ik thuis kwam begon de motor weer te roken
En de kap sluit/opent nog niet goed...
Dus morgen misschien met de trein naar denhaag, of met de auto van mijn ouders. Ik hou niet zo van rokende motoren.......
Dus het eten was lekkerquote:Op zondag 31 mei 2009 21:20 schreef Ofresca het volgende:
Bruscetta, pasta, lamsbout en straks nog toetjes.Ik zit vol.
Ja, en uitstraling is een moeilijk te definieren iets.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vrouwen met uitstraling en daar gaat het al misNee natuurlijk zijn er ook zat leuke vrouwen maar er zijn er maar enkele die net dat stukje meer hebben
die je dat speciale gevoel geven. En ik ben mogelijk ook wat te kieskeurig
![]()
Dus je hebt leuke dingen gedaanquote:Op zondag 31 mei 2009 21:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zo dat ging makelijk hij is ook moe niet zo gek ook vrijdag dierentuin zaterdag efteling , vandaag de hele dag in het weerwater gezwommenen nu ahh een biertje
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je hebt leuke dingen gedaan![]()
Proost
Voor wie? Jouw? Of je zoontje?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar net ff teveel van het goede
Mij ik ben gesloopt volgens mij draait ie op duracelquote:
Hahahaquote:Op zondag 31 mei 2009 21:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Mij ik ben gesloopt volgens mij draait ie op duracel
true that!quote:Op zondag 31 mei 2009 21:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en uitstraling is een moeilijk te definieren iets.
Nou omdat soms gewoon die eisen te hoog liggen en dat je jezelf dan een hoop lol / ervaring laat missen. Wie weet pakt gewoon die in je ogen iets minder perfecte wel beter uit. En de "eisen" zijn mss ook gewoon onredelijkquote:Op zondag 31 mei 2009 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou je genoegen nemen met minder? Want zo lees ik het.
Maar liggen die eisen dan te hoog m.b.t. de vrouw in kwestie of de dingen die je kan doen? Bedoel...het stukje vrije daten en afspreken enzo?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef mrbox het volgende:
Nou omdat soms gewoon die eisen te hoog liggen en dat je jezelf dan een hoop lol / ervaring laat missen. Wie weet pakt gewoon die in je ogen iets minder perfecte wel beter uit. En de "eisen" zijn mss ook gewoon onredelijk
De imperfecties en nare gewoontes van iemand maken de persoon.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
true that!
[..]
Nou omdat soms gewoon die eisen te hoog liggen en dat je jezelf dan een hoop lol / ervaring laat missen. Wie weet pakt gewoon die in je ogen iets minder perfecte wel beter uit. En de "eisen" zijn mss ook gewoon onredelijk
Je eisen onredelijk noemen is misschien niet het juiste woord. maar je wil denk ik wel al die 'eisen' in 1x in iemand zien. Dus is het op het eerste gezicht het net niet helemaal laat je het volgens mij al snel zitten.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef mrbox het volgende:
Laat ik zeggen , soms moet je minder denken en meer ervarenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar liggen die eisen dan te hoog m.b.t. de vrouw in kwestie of de dingen die je kan doen? Bedoel...het stukje vrije daten en afspreken enzo?
Of free love en geen verplichtingen enzo?
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Misschien is dat het ja. Ik vind het maar lastig. Hoever of hoeveel moet je mensen een kans geven en je niet druk maken om de dingen die je niet zo tof vind.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je eisen onredelijk noemen is misschien niet het juiste woord. maar je wil denk ik wel al die 'eisen' in 1x in iemand zien. Dus is het op het eerste gezicht het net niet helemaal laat je het volgens mij al snel zitten.
Dus denk idd wel dat je erdoor wat lol mist.
En wta waren die dingen precies?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
Misschien is dat het ja. Ik vind het maar lastig. Hoever of hoeveel moet je mensen een kans geven en je niet druk maken om de dingen die je niet zo tof vind.
Ik heb me met die 2 liefdes ook over een aantal dingen heen moeten zetten en dat vond ik ook niet altijd makkelijk.
Ja inderdaad. Ik wou dat ik meer lef had en op een leuk meisje durf af te stappen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Laat ik zeggen , soms moet je minder denken en meer ervaren
Nah, dat je dingen krijgt te weten die je eigenlijk helemaal niet zo wilt weten en wat soms voelt alsof je je eigen een beetje voor de gek houdt door te doen alsof je het wel helemaal prima vindt enzo.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik wou dat ik meer lef had en op een leuk meisje durf af te stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |