Hoezo vaag?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
Best vaag, ik zie dat tijnbrein om 21.08 iets had gepost terwijl het op mijn computer nog 21.07 uur was.
Oh is het dat.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is eigenlijk een combi van beide daarom is het waarschijnlijk zo moeilijk om een iemand te vinden die goed bij je past
Gisteren met mrbox en Cuequote:
Je zou het zeggen he.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je hebt zeker een extreem snelle verbinding
Filosofie slap lullen zonder alcoholquote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh is het dat.![]()
Nu snap ik eindelijk waarom ik nog single ben
ik zei nog hey flitspaalquote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gisteren met mrbox en Cuewas erg leuk, eerst naar groot agelo of all places, daarna even door naar duitsland : Bad Bendheim (ben nog geflitst trouwens
) en toen mrbox naar huis gebracht en in enschede uit geweest met Cue
was heel erg leuk. Daarna bij Cue blijven slapen.
Vanochtend/middag naar huis gegaan maar halverwege bedacht ik me dat het ook wel leuk zou zijn om via friesland te gaanrondje ijsselmeer dus, Dus ben om 12 uur uit enschede vertrokken en was om 19:00 weer thuis in brabant. Heerlijk dagje
Wow, wat moet dat heerlijk zijn. Een weekend gewoon doen waar je zin in hebt en niet op tijd hoeven letten.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gisteren met mrbox en Cuewas erg leuk, eerst naar groot agelo of all places, daarna even door naar duitsland : Bad Bendheim (ben nog geflitst trouwens
Vanochtend/middag naar huis gegaan maar halverwege bedacht ik me dat het ook wel leuk zou zijn om via friesland te gaanrondje ijsselmeer dus, Dus ben om 12 uur uit enschede vertrokken en was om 19:00 weer thuis in brabant. Heerlijk dagje
Coolquote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
En daar gaat het vaak mis.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ben eigenlijk van mening dat er zat leuke mannen rondlopen.
Het gaat er meer om op welk moment je iemand tegenkomt en of je beiden hetzelfde wil op dat moment.
Ja, maar dat was wel te laatquote:
Het was heerlijk idd. vandaag 450km gereden, en gisteren 300 ongeveerquote:Op zondag 31 mei 2009 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow, wat moet dat heerlijk zijn. Een weekend gewoon doen waar je zin in hebt en niet op tijd hoeven letten.
Morgen is nog niet zeker, geloof dat KZ nog wat ziekjes is, en mijn auto heeft wat kuren. dus moeten maar zien wat er morgen gebeurt.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool![]()
Dat is leuker dan mijn dag.![]()
Morgen weer toch?
Waarom niet met alcohol?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Filosofie slap lullen zonder alcohol
Toe maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef djayzz het volgende:
Het was heerlijk idd. vandaag 450km gereden, en gisteren 300 ongeveer
Als je nog een plaatsje over hebt wil ik wel mee. Ik heb toch niks te doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen is nog niet zeker, geloof dat KZ nog wat ziekjes is, en mijn auto heeft wat kuren. dus moeten maar zien wat er morgen gebeurt.
Leuke vrouwen zijn daar en tegen wat schaarserquote:Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef Kluts het volgende:
Nou, ik ben eigenlijk van mening dat er zat leuke mannen rondlopen.
Het gaat er meer om op welk moment je iemand tegenkomt en of je beiden hetzelfde wil op dat moment.
Nog meer problemen gehad dan ?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen is nog niet zeker, geloof dat KZ nog wat ziekjes is, en mijn auto heeft wat kuren. dus moeten maar zien wat er morgen gebeurt.
Pak zo wel ff een biertje ga eerst zorgen dat yourie ze nest in gaatquote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet met alcohol?
Ik zit nu aan de mojioto
Tot zoquote:Op zondag 31 mei 2009 21:15 schreef djayzz het volgende:
Ik ga nu maar even lekker douchen. tot zomedadelijk
Ja alle leuke vrouwen zijn al bezetquote:Op zondag 31 mei 2009 21:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuke vrouwen zijn daar en tegen wat schaarser![]()
![]()
![]()
Dat hangt ervanaf. Wat zie jij voor je als je het over een leuke vrouw hebt?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Vandaag heel de dag geen problemen (heb ook heerlijk overal onder de 100km/h geredenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nog meer problemen gehad dan ?
Okequote:Op zondag 31 mei 2009 21:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Pak zo wel ff een biertje ga eerst zorgen dat yourie ze nest in gaat
Wie is Yourie?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Pak zo wel ff een biertje ga eerst zorgen dat yourie ze nest in gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |