Nee, tuurlijk, wel van die kleine dingen die je beter anders aan had kunnen pakken. Maar spijt, nee. Sowieso vind ik spijt nutteloos. Als je iets doet, doe het dan omdat je er volledig achter staat.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik heb, net als iedereen waarschijnlijk, stomme dingen gedaan in mijn leven. Maar van geen van die dingen heb ik echt spijt. Het was op dat moment niet anders en je leert ervan.
En jij?
Ik snap het.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik spijt heb van die gehele relatie. De eerste weken waren leuk en had dat ergens ook niet willen missen (want dat heeft me ook met een andere instelling (in positieve zin)in de 2e relatie gezet. Ik had er echter eerder mee moeten stoppen. Dat voelt als echt een fout.
thuis, geen alcohol gedronkenquote:
Het was een test.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thuis, geen alcohol gedronken
sinds wanneer moet ik bij jou verantwoording uitbrengen?
geslaagd?quote:
quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Raar is toch niet erg iedere gek heeft z'n gebrek
Ik ben moeite met sociale interactie. Gewoon oppervlakkige en gesprek met iemand voeren daar heb ik geen moeite mee. Maar zodra het ingewikkelder wordt snap ik het niet meer.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Stel je bent autistisch.In welke mate merk jij dat dan in je dagelijkse dingen? Waar loop je bij jezelf tegen aan?
de zin is een beetje vaag.. maar wel jammer van je plannenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
Mijn strand-plannen morgen gaan niet door, en ik meestal niet als het zo mooi weer is. Thuis niets doen alleen
.
breien?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de zin is een beetje vaag.. maar wel jammer van je plannen
Ik heb morgen niks in de planning staan, maar wil opzich wel wat doen .. alleen geen idee wat
Ik miste een 'kan'quote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb morgen niks in de planning staan, maar wil opzich wel wat doen .. alleen geen idee wat
Okee, duidelijk. Hoe zit je dan qua vrienden?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben moeite met sociale interactie. Gewoon oppervlakkige en gesprek met iemand voeren daar heb ik geen moeite mee. Maar zodra het ingewikkelder wordt snap ik het niet meer.
Een voorbeeld ik zou het echt niet door hebben als iemand in mijn geïnteresseerd is.
Verder heb ik problemen om een goede baan te vinden door mijn moeite met sociale interactie.
Mijn goede daad voor vandaag.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:15 schreef ArTiC het volgende:
Ofresca...het is jouw schuld dat ik nu een glas whisky inschenk, jij bracht me op het idee
Welke whiskey?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:15 schreef ArTiC het volgende:
Ofresca...het is jouw schuld dat ik nu een glas whisky inschenk, jij bracht me op het idee
Smakelijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef halfbearad het volgende:
Nom nom nom.
Oosterscheldekreeft.
Normaal niet zo'n fan van.
ik ben meer van het bordurenquote:
Irritant is dat he!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik miste een 'kan'. Ik ga nu niets meer doen morgen hoor, want nu is mijn hele goede stemming toch weg.
Wordt het niet tijd voor een meet is mooi weer een hoop mensen zijn vrijquote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb weinig echte vrienden. Wel veel kennisen. Het aangaan van vriendschappen is erg ingewikkeld en dat kost mijn erg veel moeite daarom heb ik ook maar een paar vrienden.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee, duidelijk. Hoe zit je dan qua vrienden?
Niet zo snel jezelf uit het veld laten slaanquote:Op zondag 31 mei 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik miste een 'kan'. Ik ga nu niets meer doen morgen hoor, want nu is mijn hele goede stemming toch weg.
En reizen kost geldquote:Op zondag 31 mei 2009 22:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wordt het niet tijd voor een meet is mooi weer een hoop mensen zijn vrij
Pf, lekker joh. Dat ie zo met je speelt. Laat hem links liggen zou ik zeggen. Het is graag of niet, niet misschien.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:17 schreef Lotusss het volgende:
Gisteravond heel kort met hem gesproken via msn (i.v.m. falende internetverbinding aan zijn kant)... hij begon er zelf over dat hij er zeer naar uitkijkt dat we elkaar weer zien over anderhalve week... Ook heeft hij vorige week te kennen gegeven dat zijn "dump e-mail" meer was om afstand te nemen. Hij had namelijk nog wel gevoelens voor me.
Nu zeg ik je... WTF??
Dat lijkt me indd. prima samengevat.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:17 schreef Lotusss het volgende:
Nu zeg ik je... WTF??
Gaat zo moeilijk he, als er niemand is die met je wil afspreken.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet zo snel jezelf uit het veld laten slaan
Ik ben voorquote:Op zondag 31 mei 2009 22:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd voor een meet is mooi weer een hoop mensen zijn vrij
Wat is de voorgeschiedenis van dit verhaal?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:17 schreef Lotusss het volgende:
Gisteravond heel kort met hem gesproken via msn (i.v.m. falende internetverbinding aan zijn kant)... hij begon er zelf over dat hij er zeer naar uitkijkt dat we elkaar weer zien over anderhalve week... Ook heeft hij vorige week te kennen gegeven dat zijn "dump e-mail" meer was om afstand te nemen. Hij had namelijk nog wel gevoelens voor me.
Nu zeg ik je... WTF??
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:17 schreef Lotusss het volgende:
Nu zeg ik je... WTF??
Maar daar heb je wel behoefte aan? En je vrienden nemen je gewoon zoals je bent?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb weinig echte vrienden. Wel veel kennisen. Het aangaan van vriendschappen is erg ingewikkeld en dat kost mijn erg veel moeite daarom heb ik ook maar een paar vrienden.
Seagram'squote:
Pas maar op met dat soort uitspraken.. dan wil iedereen hier ineens met je afsprekenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gaat zo moeilijk he, als er niemand is die met je wil afspreken.
Dat je als mogelijk autistische jongen toch vrienden hebt, een baan (ja toch?) en naar meets komt zegt toch ook wel iets. Als je al autistisch was, dan ben je geen 'zwaar' geval.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb weinig echte vrienden. Wel veel kennisen. Het aangaan van vriendschappen is erg ingewikkeld en dat kost mijn erg veel moeite daarom heb ik ook maar een paar vrienden.
Indd. dat ook. Ik heb ook bijna geen vrienden en heb ook moeite met dergelijke contacten maken. Dat maakt me gelukkig ook niet autistisch.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
@tijn: Ik ben dan niet autistisch, maar vrienden maken gaat mij ook heel moeilijk af. Wilde alleen ff zeggen dat je niet alleen bent hier.
Komen we toch jou kant uitquote:
Omdat?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:22 schreef ArTiC het volgende:
ik kan wel vriendjes maken maar vriendschappen onderhouden is meestal lastig
Oeh pas opquote:Op zondag 31 mei 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gaat zo moeilijk he, als er niemand is die met je wil afspreken.
tja, gewoon veel contact laten verwateren, neem niet altijd initiatief omdat ik me snel overbodig voel etcquote:
Dat hoeft toch ook niet? Gewoon afspreken wanneer je niets te doen hebt vind ik veel toffer dan het onderhouden van contacten.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja, gewoon veel contact laten verwateren, neem niet altijd initiatief omdat ik me snel overbodig voel etc
zomaar ff bellen om het bellen bijvoorbeeld hou ik ook niet zo van, al is dat het laatste jaar steeds beter geworden moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |