Wss ben je op dat moment gewoon blij dat je iemand hebt.. en heb je liever diegene dan niemand en praat je het goed voor jezelf.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, dat je dingen krijgt te weten die je eigenlijk helemaal niet zo wilt weten en wat soms voelt alsof je je eigen een beetje voor de gek houdt door te doen alsof je het wel helemaal prima vindt enzo.
En ex 1. was in meerdere opzichten gewoon niet zo'n fris figuur en toch ging ik ermee door.Begrijp het zelf geeneens.
Tja, ex 1 leek (zeker achteraf, maar ook op dat moment) wel een wanhopige periode om iemand te hebben.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wss ben je op dat moment gewoon blij dat je iemand hebt.. en heb je liever diegene dan niemand en praat je het goed voor jezelf.
Je leert van elke ervaring, dus ook van die. Achteraf misschien niet de beste keuze, maar nu weet je dat je dat niet meer wilquote:Op zondag 31 mei 2009 21:43 schreef vencodark het volgende:
Tja, ex 1 leek (zeker achteraf, maar ook op dat moment) wel een wanhopige periode om iemand te hebben.
Ben ook niet blij/trots erover maar dingen zijn nu eenmaal zo gelopen.
klinkt bekend tegen beter weten inquote:Op zondag 31 mei 2009 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ex 1 leek (zeker achteraf, maar ook op dat moment) wel een wanhopige periode om iemand te hebben.
Ben ook niet blij/trots erover maar dingen zijn nu eenmaal zo gelopen.
quote:
Dat is wel zo. Maar ik dacht in die tijd dat ik redelijk sterk in mijn schoenen stond maar dat was niet zo. Het was en voelt nog steeds als persoonlijk falen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je leert van elke ervaring, dus ook van die. Achteraf misschien niet de beste keuze, maar nu weet je dat je dat niet meer wil
Ik ookquote:Op zondag 31 mei 2009 21:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
inderdaad de reden waar ik nog single ben
Het klinkt alsof hij je dingen heeft laten doen die je eigenlijk niet wilde.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar ik dacht in die tijd dat ik redelijk sterk in mijn schoenen stond maar dat was niet zo. Het was en voelt nog steeds als persoonlijk falen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar bij mij komt er nog iets anders bij.
Waarom?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar ik dacht in die tijd dat ik redelijk sterk in mijn schoenen stond maar dat was niet zo. Het was en voelt nog steeds als persoonlijk falen.
Nee, dat is het niet. Het was gewoon klote en ik heb het laten gebeuren (het aan laten houden). Ik kwam niet voor mezelf op en dat had wel gewoon gemoeten.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het klinkt alsof hij je dingen heeft laten doen die je eigenlijk niet wilde.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
Have funquote:
Teganquote:
En dat kun je nu wel?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het was gewoon klote en ik heb het laten gebeuren (het aan laten houden). Ik kwam niet voor mezelf op en dat had wel gewoon gemoeten.
Ik had het anders moeten doen. Ik liet de signaleren doorgaan en ondanks dat ik doodongelukkig was, deed ik niets.quote:
Je hebt er in ieder geval van geleerd dat is ook belangrijkquote:Op zondag 31 mei 2009 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het was gewoon klote en ik heb het laten gebeuren (het aan laten houden). Ik kwam niet voor mezelf op en dat had wel gewoon gemoeten.
Tuurlijk mag je dat vragen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat dan als ik het vragen mag
Ja, maar dat dacht ik toen ook te kunnen. Maar die gast had een bizarre soort invloed op me ofzo. Ik begreep het zelf niet. Ik vond ook heel erg dat het uitging maar ik weet niet waarom.Wist niet eens wat ik leuk aan hem vond ofzo.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen.
Ik heb moeite met sociale interactie en ik ben misschien autistisch. Dinsdag krijg ik de uitslag van mijn onderzoek of ik autistisch ben.
Maar zit je er nu nog over in ? Ik zeg altijd maar het verleden kan je niet meer veranderen maar wel uit lerenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch een soort van niet alleen willen/durven zijn ofzo. Hem niet kwijtraken ook al voegde hij niks toe aan je leven.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar dat dacht ik toen ook te kunnen. Maar die gast had een bizarre soort invloed op me ofzo. Ik begreep het zelf niet. Ik vond ook heel erg dat het uitging maar ik weet niet waarom.Wist niet eens wat ik leuk aan hem vond ofzo.
Niet zozeer dat ik er nog veel aan denk maar op momenten dat ik me algeheel klote voel dan komt ook dat wel weer boven. En stukje angst dat ik ergens nog een keer op die manier ergens mee doorga.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar zit je er nu nog over in ? Ik zeg altijd maar het verleden kan je niet meer veranderen maar wel uit leren
Maybe. Ik wilde hem gelukkig maken. Ik heb je weleens over hem verteld, dat hij gewoon zelf al niet gelukkig. En ik hoopte dat ik hem wel 'kon redden'. En het was allemaal fout want werd er zelf ook ongelukkig van.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toch een soort van niet alleen willen/durven zijn ofzo. Hem niet kwijtraken ook al voegde hij niks toe aan je leven.
Dat zie je dan vanzelf wel weer. Je hebt deze ervaring nu in je achterhoofd zitten en mij om je eruit te trekkenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zozeer dat ik er nog veel aan denk maar op momenten dat ik me algeheel klote voel dan komt ook dat wel weer boven. En stukje angst dat ik ergens nog een keer op die manier ergens mee doorga.
Hoiquote:
Dat is achteraf makkelijk praten. Ook ik baal van fouten die ik heb gemaakt maar het is gewoon zo. Het verleden kan je niet veranderen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had het anders moeten doen. Ik liet de signaleren doorgaan en ondanks dat ik doodongelukkig was, deed ik niets.
Nergens voor nodig om je zo te voelen vertrouwen in de toekomst volgens mij sta je nu een stuk sterker in je schoenenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zozeer dat ik er nog veel aan denk maar op momenten dat ik me algeheel klote voel dan komt ook dat wel weer boven. En stukje angst dat ik ergens nog een keer op die manier ergens mee doorga.
Dat is waar.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zie je dan vanzelf wel weer. Je hebt deze ervaring nu in je achterhoofd zitten en mij om je eruit te trekken
Daar zat het hem dus in. En dan zet je je eigen geluk dus helemaal op een zijspoor..quote:Op zondag 31 mei 2009 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maybe. Ik wilde hem gelukkig maken. Ik heb je weleens over hem verteld, dat hij gewoon zelf al niet gelukkig. En ik hoopte dat ik hem wel 'kon redden'. En het was allemaal fout want werd er zelf ook ongelukkig van.
Ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef Sinceria het volgende:
Hebben hier (meer) mensen spijt van voorgaande relaties?
Heb eigenlijk nergens echt spijt van had dingen misschien anders aan moeten pakken maar spijt nee dat nietquote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef Sinceria het volgende:
Ik niet eigenlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef Sinceria het volgende:
Nopquote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef Sinceria het volgende:
Nee hoor het is niet waardeloos. Ik mag dan misschien wel autistisch zijn. Maar zo ben ik en daar moet ik mee leren leven. Het kan altijd erger ik heb een normaal leven tot op een zekere hoogte. En ik zie dat labeltje als een hulpmiddel om mijn problemen op te lossen verder niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is waardeloos gelukkig heb je hier op fok er geen last van
Hey.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk.
Jij zelf wel?
En hey!
Raar is toch niet erg iedere gek heeft z'n gebrekquote:Op zondag 31 mei 2009 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor het is niet waardeloos. Ik mag dan misschien wel autistisch zijn. Maar zo ben ik en daar moet ik mee leren leven. Het kan altijd erger ik heb een normaal leven tot op een zekere hoogte. En ik zie dat labeltje als een hulpmiddel om mijn problemen op te lossen verder niet.
Als je wat langer hier post dan zal je wel merken dat ik soms wat raar over kom.
Wel van andere dingen in je leven?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hey.![]()
Ik heb ook geen spijt, van geen van mijn relaties.
Mooi samengevat ja. Kwam het wel beetje op neer.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zat het hem dus in. En dan zet je je eigen geluk dus helemaal op een zijspoor..
En natuurlijk kan het nog een keer gebeuren, je weet het niet. Maar wss kan je het nu wel sneller constateren en er dus wat aan doen omdat je nu weet dat jij er zelf ook neit gelukkig van wordt.
Stel je bent autistisch.In welke mate merk jij dat dan in je dagelijkse dingen? Waar loop je bij jezelf tegen aan?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor het is niet waardeloos. Ik mag dan misschien wel autistisch zijn. Maar zo ben ik en daar moet ik mee leren leven. Het kan altijd erger ik heb een normaal leven tot op een zekere hoogte. En ik zie dat labeltje als een hulpmiddel om mijn problemen op te lossen verder niet.
Als je wat langer hier post dan zal je wel merken dat ik soms wat raar over kom.
Nee, niet echt. Ik heb, net als iedereen waarschijnlijk, stomme dingen gedaan in mijn leven. Maar van geen van die dingen heb ik echt spijt. Het was op dat moment niet anders en je leert ervan.quote:
Ik wil niet zeggen dat ik spijt heb van die gehele relatie. De eerste weken waren leuk en had dat ergens ook niet willen missen (want dat heeft me ook met een andere instelling (in positieve zin)in de 2e relatie gezet. Ik had er echter eerder mee moeten stoppen. Dat voelt als echt een fout.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef Sinceria het volgende:
ik heb het onder controle...hipsquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
Spijt is alleen negativiteit. Ik accepteer dat ik misschien niet altijd het beste heb gedaan, omdat het me heeft gemaakt hoe ik nu ben, en ik ben best tevreden met mezelf.
Nee, alhoewel die relatie misschien nergens op gebaseerd was heb ik er geen spijt van.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:57 schreef Sinceria het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |