Idd. Komen we vast wel een keer achter.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik kan echt niet geloven dat we echt met alles tegenpolen zijn er moet wel iets zijn waar we gelijk in zijn
Heb me rijbewijs in de baas ze tijd opgehaald en kreeg gelijk sleutels van een autoquote:Op zondag 31 mei 2009 20:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nooit een auto nodig gehad
Als ik een auto nodig had kon ik altijd dat ding van mijn ouders lenen
Maar vind het wel relaxedbetaal nu 60 euro per maand, en daarvoor krijg ik woon werk verkeer (dus) én 1.000 km privé per maand
!
Nee dat niet eens wat zij denkt dat we in alles het oneens zijn en ik denk dat wel ergens het over eens zijnquote:
Maar wel dat jullie heel veel/vaak va mening verschillen en/of tegenovergestelde van elkaar zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dat niet eens wat zij denkt dat we in alles het oneens zijn en ik denk dat wel ergens het over eens zijn
Voor deze baas werk ik nu bijna een jaarquote:Op zondag 31 mei 2009 20:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb me rijbewijs in de baas ze tijd opgehaald en kreeg gelijk sleutels van een auto
Goed punt zal wel komen door de vermoeidheid maar dit nummer is een beetje me gevoel kut dusquote:
Jullie posten allebei op Fok!quote:Op zondag 31 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik kan echt niet geloven dat we echt met alles tegenpolen zijn er moet wel iets zijn waar we gelijk in zijn
Het tegenovergestelde.. hmm ik zou niet weten hoe die persoon dan zou zijn..quote:Op zondag 31 mei 2009 20:11 schreef Kluts het volgende:
Merken jullie zelf dat je juist op het tegenovergestelde van jezelf valt, of heb je dat juist niet?
Hoe was je neppizza?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Jullie posten allebei op Fok!
Zo, opgelost.
Een vreselijk persoon waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde.. hmm ik zou niet weten hoe die persoon dan zou zijn..
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een vreselijk persoon waarschijnlijk.
Coolquote:Op zondag 31 mei 2009 20:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toyota Aygo uit 2009
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent al halverwegequote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hallo, halverwege? Moet ik nóg 46 lessen hebben?
Je hebt toch je theorie al. Dan ben je al halverwege.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hallo, halverwege? Moet ik nóg 46 lessen hebben?
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wordt het niet een keer tijd om examen te doen
heb je hem nodig dan?quote:
Ik heb ook tientallen lessen gehad voordat ik mijn rijbewijs kreeg. Dus zo raar is dat niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wordt het niet een keer tijd om examen te doen
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook tientallen lessen gehad voordat ik mijn rijbewijs kreeg. Dus zo raar is dat niet.
Dan vooral doorgaan met lessen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.Dan zak ik gegarandeerd. Ben nog echt te onzeker in die bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |