Nee, ken ook mensen in mijn omgeving die dat hebben. Je hebt het of je het het niet in je denk ik. Ene leert snel, de ander niet. Ken ook mensen die er lang over gedaan hebben. Geloof me, ik vind het ook klote maar voel me niet klaar voor examen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
25 lessen meer had ik niet nodig
Zit me nu eigenlijk nogsteeds af te vragen of ik op tegenovergestelde val of gelijkheidquote:Op zondag 31 mei 2009 20:11 schreef Kluts het volgende:
Merken jullie zelf dat je juist op het tegenovergestelde van jezelf valt, of heb je dat juist niet?
Met 25 lessen kon ik pas goed schakelenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
25 lessen meer had ik niet nodig
Misschien een tip om een proef lesje bij een ander waar je meer op je gemak bentquote:Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ken ook mensen in mijn omgeving die dat hebben. Je hebt het of je het het niet in je denk ik. Ene leert snel, de ander niet. Ken ook mensen die er lang over gedaan hebben. Geloof me, ik vind het ook klote maar voel me niet klaar voor examen.
Dat is een goed idee.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien een tip om een proef lesje bij een ander waar je meer op je gemak bent
Kweet niet of het daar in zit. Ik ben wel onzeker naast die gast maar zal dat bij een ander ook hebben denk ik. Het idee dat iemand je toch beoordeeld enzo.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien een tip om een proef lesje bij een ander waar je meer op je gemak bent
Nou, ik zou niet een heel rustig en introvert type moeten hebben bijvoorbeeld. Die overschreeuw ik volgens mij letterlijk en figuurlijk. En hij moet ook wel dominant zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit me nu eigenlijk nogsteeds af te vragen of ik op tegenovergestelde val of gelijkheid![]()
jij moet wel iemand hebben die in enkele punten hetzelfde is.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit me nu eigenlijk nogsteeds af te vragen of ik op tegenovergestelde val of gelijkheid![]()
Als het daar aan ligt dan heeft het inderdaad weinig zin. Maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kweet niet of het daar in zit. Ik ben wel onzeker naast die gast maar zal dat bij een ander ook hebben denk ik. Het idee dat iemand je toch beoordeeld enzo.
Proberen kan nooit geen kwaadquote:Op zondag 31 mei 2009 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kweet niet of het daar in zit. Ik ben wel onzeker naast die gast maar zal dat bij een ander ook hebben denk ik. Het idee dat iemand je toch beoordeeld enzo.
Jij bent broodje nuchter.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij moet wel iemand hebben die in enkele punten hetzelfde is.
al is een wat nuchter persoon wel handig voor je
True. Zal er eens over denken.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Proberen kan nooit geen kwaad
quote:
humor dus..quote:
* denkt ff veder Heb bij voor me zussen een ouwe auto geleend en ben met ze gaan rond rijen gewoon er naast zitten en niet overall op reageren werkte goed zijn allebei er naar snel geslaagdquote:
Ik ben een droogklootviool.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
humor dus..
het tegenovergestelde van jou dus
Humor is ook belangrijkquote:
Mja of gaat dat juist heel snel vervelen ? te nuchter is zeker niet goedquote:Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij moet wel iemand hebben die in enkele punten hetzelfde is.
al is een wat nuchter persoon wel handig voor je
Ja ik denk niet dat dat voor mij een goed idee is.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
* denkt ff veder Heb bij voor me zussen een ouwe auto geleend en ben met ze gaan rond rijen gewoon er naast zitten en niet overall op reageren werkte goed zijn allebei er naar snel geslaagd
Misschien kan jij haar rijles gevenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
* denkt ff veder Heb bij voor me zussen een ouwe auto geleend en ben met ze gaan rond rijen gewoon er naast zitten en niet overall op reageren werkte goed zijn allebei er naar snel geslaagd
vandaar ook een íets nuchtere persoon. Maar wel iemand die lekker af en toe met je mee kan doenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja of gaat dat juist heel snel vervelen ? te nuchter is zeker niet goed![]()
Op een parkeerterrein of afgelegen weggetje kan dat wel heel goed zijn hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat dat voor mij een goed idee is.
Als ik er op zo manier kan helpenquote:
Dan zou ik mijn zus moeten strikken maar daar rijdt ik liever niet mee.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op een parkeerterrein of afgelegen weggetje kan dat wel heel goed zijn hoor
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als ik er op zo manier kan helpenben nergens te beroerd voor
Inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef Kluts het volgende:
Verschillen kunnen ook leuk zijn juist. Als je van totaal andere muziek houdt, of totaal andere hobby's hebt.
Soms leer je daardoor zelf ook andere dingen kennen.
Voor rijles zeker.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op een parkeerterrein of afgelegen weggetje kan dat wel heel goed zijn hoor
Je zegt het maar ga morgen ochtend yourie weg brengen ben gek genoeg om door te rijden dat je een stukie kaan oefenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn zus moeten strikken maar daar rijdt ik liever niet mee.(hoewel die wel goed rijdt, maar gewoon, omdat zij het is wil ik het niet
)
En daarnaast is het gewoon ook een leuk avontuurquote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef Kluts het volgende:
Verschillen kunnen ook leuk zijn juist. Als je van totaal andere muziek houdt, of totaal andere hobby's hebt.
quote:
Zeker waar.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef Kluts het volgende:
Bedankt, maar lijkt me niet nodig. Ik ga liever gewoon met mijn rij-instructeur.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je zegt het maar ga morgen ochtend yourie weg brengen ben gek genoeg om door te rijden dat je een stukie kaan oefen
Ik zou niet durvenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef Kluts het volgende:
Ja mee eensquote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
tot op een zeker hoogte is ook wel fijn als je iets kan delen
Oh dat absoluut. Maar het is ook wel fijn als je elkaar aanvult op bepaalde vlakken omdat je verschillend bent.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
tot op een zeker hoogte is ook wel fijn als je iets kan delen
Lekker gecruised vandaag?quote:
Is eigenlijk een combi van beide daarom is het waarschijnlijk zo moeilijk om een iemand te vinden die goed bij je pastquote:Op zondag 31 mei 2009 21:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh dat absoluut. Maar het is ook wel fijn als je elkaar aanvult op bepaalde vlakken omdat je verschillend bent.
Maar in the end is het t belangrijkste dat ie gewoon lief is.
Jaquote:Op zondag 31 mei 2009 21:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh dat absoluut. Maar het is ook wel fijn als je elkaar aanvult op bepaalde vlakken omdat je verschillend bent.
Maar in the end is het t belangrijkste dat ie gewoon lief is.
quote:
Alleen of met bekende?quote:
Je hebt zeker een extreem snelle verbindingquote:Op zondag 31 mei 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
Best vaag, ik zie dat tijnbrein om 21.08 iets had gepost terwijl het op mijn computer nog 21.07 uur was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |