Ik heb een leuke uitdaging: noem 1 Nederlander die wél fatsoenlijk Engels zingt.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:30 schreef sinadO het volgende:
Heeft ze al eya eya eya gezegd? Moet haast wel als ze al gezongen heeft. I would staya... eya!
Er zijn er veel. Meestal niet in de top40 'muziek'. Hoewel, Ilse de Lange doet het goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb een leuke uitdaging: noem 1 Nederlander die wél fatsoenlijk Engels zingt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb een leuke uitdaging: noem 1 Nederlander die wél fatsoenlijk Engels zingt.
Anoukquote:Op zondag 31 mei 2009 19:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Morgen is het weer op tv, samenvattingen van gisteren en vandaag, daar hebben ze twee dagen voor nodig om die te knippen voor ze het kunnen uitzenden.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Kopbal het volgende:
Het zegt al genoeg dat het nergens meer op TV is, die hippiebende.
Ik dacht dat ze allang historie waren. Volgend jaar zal er wel weer een reünie komen, omdat er altijd wel een act uitvalt.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gelukkig is die kutband bijna historie
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Morgen is het weer op tv, samenvattingen van gisteren en vandaag, daar hebben ze twee dagen voor nodig om die te knippen voor ze het kunnen uitzenden.
Morgen zal Jan Smeets wel weer lovende woorden gaan uitspreken: "kijk eens hoe goed ze het uitvallen van DM opvingen, ze speelden zelfs een liedje van DM"quote:
Je hoeft er niet naar te luisteren hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gelukkig is die kutband bijna historie
We hebben een fan!!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te luisteren hoor
Is dan van depeche modequote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Morgen zal Jan Smeets wel weer lovende woorden gaan uitspreken: "kijk eens hoe goed ze het uitvallen van DM opvingen, ze speelden zelfs een liedje van DM"
Wees maar niet bang, dat doe ik ook nietquote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te luisteren hoor
Klopt.quote:
Wat maakt het jou dan uit of ze uit elkaar gaan of niet?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, dat doe ik ook niet
Je zit op FOK!, in KLB, daar zeiken we dingen af.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik snap wel hoor, dat mensen er niets aan vinden. Heb ik ook met sommige bands. Ik begrijp alleen nooit zo waar die drang vandaan komt om het dan maar meteen tot aan de veters af te zeiken
Doe ik meestal ook niet maar voor Krezip maak ik gráág een uitzondering.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik snap wel hoor, dat mensen er niets aan vinden. Heb ik ook met sommige bands. Ik begrijp alleen nooit zo waar die drang vandaan komt om het dan maar meteen tot aan de veters af te zeiken
quote:
Ok, daar heb je een puntquote:Op zondag 31 mei 2009 19:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je zit op FOK!, in KLB, daar zeiken we dingen af.
De 15-jarige doelgroep zingt goed mee trouwens.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:48 schreef alors het volgende:
if dis is troe ei t t den, wot wil ei fiiiiiiink
wil ei stee or redder ei wil get awee
eim skert ded ei wont veind a fing
and ufreed ded ei turn out toe bie ulooooon...
Jij werkt niet of hebt geen collega's. Er zijn namelijk mensen die de hele dag de radio horen zonder dat ze invloed hebben op wat daar op is. En dan gaat Krezip héél snel héél erg op de zenuwen werken.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ok, daar heb je een puntIk ben niet helemaal scherp, iets met teveel bier enzo.
Maar dan nog snap ik het nooit zo. Als ik muziek niet leuk vind dan zet ik een anders nummer op en ga ik me er vooral niet druk om maken.
Mijn schoolband was nog beter.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Verbazingwekkend wel hoeveel mensen er springen op een of ander nummer van een buttband eerste klas
Of is haar zoontje heel snel gegroeid?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:02 schreef Modus het volgende:
Zag ik daar nou E.T.? Of was het toch vanVelzen?.
if dis is troe ei tôôt den, wot wil ei fiiiiiiink
2 jaar geleden, ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
zeker mooi nummert.
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:08 schreef ouderejongere het volgende:
Nog een lied? Ze waren toch klaar?
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:10 schreef ouderejongere het volgende:
[..]dat komt morgen ook in de samenvatting
Stukje beleving. Dit zijn echte muzikanten.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:19 schreef Meddo het volgende:
Waarom doen ze allemaal net of ze lopen![]()
Ritme vasthouden hoeft toch niet zo overdreven
*2004.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden de geweldige Sugababes op PP
'Stukje'quote:Op zondag 31 mei 2009 20:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Stukje beleving. Dit zijn echte muzikanten.
Ik vind het erg irritantquote:Op zondag 31 mei 2009 20:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Stukje beleving. Dit zijn echte muzikanten.
Er bestaat ook werk waar niet de hele dag de radio aan staatquote:Op zondag 31 mei 2009 19:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij werkt niet of hebt geen collega's. Er zijn namelijk mensen die de hele dag de radio horen zonder dat ze invloed hebben op wat daar op is. En dan gaat Krezip héél snel héél erg op de zenuwen werken.
Dat kan inderdaad, maar Krezip is gewoon tyfusslecht.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
Maar dan ligt het eraan dat je het gewoon voor te vaak hoort, niet omdat ze zo slecht zijn.
Leuke nummers kunnen zo echt vergalt worden.
Nee, dat vind jij.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar Krezip is gewoon tyfusslecht.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden de geweldige Sugababes op PP
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |