Ik heb een leuke uitdaging: noem 1 Nederlander die wél fatsoenlijk Engels zingt.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:30 schreef sinadO het volgende:
Heeft ze al eya eya eya gezegd? Moet haast wel als ze al gezongen heeft. I would staya... eya!
Er zijn er veel. Meestal niet in de top40 'muziek'. Hoewel, Ilse de Lange doet het goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb een leuke uitdaging: noem 1 Nederlander die wél fatsoenlijk Engels zingt.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb een leuke uitdaging: noem 1 Nederlander die wél fatsoenlijk Engels zingt.
Anoukquote:Op zondag 31 mei 2009 19:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Morgen is het weer op tv, samenvattingen van gisteren en vandaag, daar hebben ze twee dagen voor nodig om die te knippen voor ze het kunnen uitzenden.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Kopbal het volgende:
Het zegt al genoeg dat het nergens meer op TV is, die hippiebende.
Ik dacht dat ze allang historie waren. Volgend jaar zal er wel weer een reünie komen, omdat er altijd wel een act uitvalt.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gelukkig is die kutband bijna historie
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Morgen is het weer op tv, samenvattingen van gisteren en vandaag, daar hebben ze twee dagen voor nodig om die te knippen voor ze het kunnen uitzenden.
Morgen zal Jan Smeets wel weer lovende woorden gaan uitspreken: "kijk eens hoe goed ze het uitvallen van DM opvingen, ze speelden zelfs een liedje van DM"quote:
Je hoeft er niet naar te luisteren hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gelukkig is die kutband bijna historie
We hebben een fan!!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te luisteren hoor
Is dan van depeche modequote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Morgen zal Jan Smeets wel weer lovende woorden gaan uitspreken: "kijk eens hoe goed ze het uitvallen van DM opvingen, ze speelden zelfs een liedje van DM"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |