Kinderlijke kutnamen aan je product geven, zucht.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond Cookie Dough wel okay, Chunky Monkey is matig en eet irritant door die lompe stukken chocolade. De rest moet ik nog proeven.
Dat is hip weet je, jong en dynamisch enzo.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:37 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Kinderlijke kutnamen aan je product geven, zucht.
en het marketingteam knijpt even lekker in de handjes.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is hip weet je, jong en dynamisch enzo.
dus b & j kopen = welvaart aantonen?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:42 schreef Rosbief het volgende:
B & J is de Björn Borg onder de ijsproducenten. Als je hip en cool wilt zijn moet je het vooral blijven kopen en je lege bakjes bewaren zodat vrienden kunnen checken hoe welvarend je bent.
Er zijn genoeg andere merken die weliswaar wat minder kek overkomen maar net zo'n lekker ijs maken voor de helft van de prijs.
In het breezer/guido circuit wel ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus b & j kopen = welvaart aantonen?
triest? nee..quote:Op zondag 31 mei 2009 18:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb al een paar topics voorbij zien komen met mensen die zeggen van Ben en Jerrys 5 euro huilie huilie.
Echt triest![]()
Dus eigenlijk gaat het niet eens om het ijs zelf, maar meer om de gimmicks die ze erin stoppen (zoals stukjes koek, chocolade banaantjes, visjes etc?) Serieus...quote:Op zondag 31 mei 2009 19:03 schreef AquaMined het volgende:
Kan me niet boeien of het B&J is, als je een ander merk ijs hebt waar stukjes koekjesdeeg in zit heb ik er ook geen problemen mee.
koekjesdeeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:03 schreef AquaMined het volgende:
Kan me niet boeien of het B&J is, als je een ander merk ijs hebt waar stukjes koekjesdeeg in zit heb ik er ook geen problemen mee.
Dan heb je het nog niet geproefdquote:Op zondag 31 mei 2009 19:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
koekjesdeeg.
ik heb nou niet zoiets van "wat lekker" eerder: ""
mja. nee dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:08 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niet geproefd![]()
Cookie Dough
Dat is toch lekker?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het niet eens om het ijs zelf, maar meer om de gimmicks die ze erin stoppen (zoals stukjes koek, chocolade banaantjes, visjes etc?) Serieus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |