quote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb het witte Lost-logo als wallpaper.
Ik kan je naaktfoto wel als wallpaper zetten, maar ik kom ook op openbare plekken. Die foto wil ik voor mezelf houdenquote:
Shhhtt man !!! verdommequote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan je naaktfoto wel als wallpaper zetten, maar ik kom ook op openbare plekken. Die foto wil ik voor mezelf houden.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan je naaktfoto wel als wallpaper zetten, maar ik kom ook op openbare plekken. Die foto wil ik voor mezelf houden.
Jij wilt liever met je naaktfoto in het openbaar?quote:
Ik een autoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb het witte Lost-logo als wallpaper.
Nee al die aandacht kan ik niet aan. Maar dat Pietje het verklapt is best lullig en openbaarquote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt liever met je naaktfoto in het openbaar?
Welkequote:
Voila Topolino (Souris)quote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt liever met je naaktfoto in het openbaar?
Oh, diequote:
Wat is 'vroeg'?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:15 schreef Laysa het volgende:
ik ga vroeg naar bed...ik ben helemaal moe van vandaag
Lekker vroeg naar bed is niet verkeerdquote:Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo dadelijk...das wel vroeg voor mij...voor 11en
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
nope....dus adiueeewww....jij ook sweet dreams
Hebben we het nog over auto'squote:Op maandag 1 juni 2009 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben niet zo'n held, mag je niet mee spotten.
Ik heb geen flauw idee waar we 't over hebbenquote:
Ah, dan begrijp ik ook waarom ik geen idee heb waar jij het over hadquote:Op maandag 1 juni 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar we 't over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |