Hehequote:
Hier schijnt nu wel lekker de zon, zit zelfs een poging te wagen om mijn benen bruin rood te laten wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef automatic_ het volgende:
Beetje jammer dat het weer hier bagger is, want anders had ik wel even richting Zeeland gereden. Even uitwaaien
Ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik die 100 slaappillen maar via de koerier verzenden?
Moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat hebben wij hier niet hoor, mag blij zijn dat er een shoarma/pizzaboer zit
Mwa, de zon schijnt een beetje maar het is ook aardig bewolkt. Beetje saai weer.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Is het daar wel lekker weer dan?
komt goedquote:
* Jannuk steekt een middelvinger opquote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonen
Wowquote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hier schijnt nu wel lekker de zon, zit zelfs een poging te wagen om mijn benen bruin rood te laten worden
Mjaquote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, de zon schijnt een beetje maar het is ook aardig bewolkt. Beetje saai weer.
Vandaag toch wel nuttig geweest. Ruim 2 uur geleerd (vreselijk hoofdstuk, tering) en 3 pagina's reflectie geschreven en opgeruimd.quote:
nou kijk aan, dan had je die kroketten wel verdient..quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vandaag toch wel nuttig geweest. Ruim 2 uur geleerd (vreselijk hoofdstuk, tering) en 3 pagina's reflectie geschreven en opgeruimd.
Het is zeer goed te doenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Is het daar wel lekker weer dan?
Stuur even een beetje deze kant opquote:
Slapen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nou kijk aan, dan had je die kroketten wel verdient..
en ik wil nu slapen
Join the clubquote:Op zondag 31 mei 2009 17:34 schreef Kluts het volgende:
FF de hond uitgelaten en met mezelf afgesproken dat ik een pizza ga bestellen vanavond.
iedereen aan de pizzaquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:34 schreef Kluts het volgende:
FF de hond uitgelaten en met mezelf afgesproken dat ik een pizza ga bestellen vanavond.
Ultiem zondagsvoedsel voor brakke mensen.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ultiem zondagsvoedsel voor brakke mensen.
Ik ben niet brakquote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ultiem zondagsvoedsel voor brakke mensen.
Dagje in de antwerpse zoo dagje efteling ben dood opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |