abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2000 @ 22:48:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_240747
Vanavond, en de komende avonden figureren de BB bewoners in het programma "geld voor je leven". Verder een volkomen niks programma. Nu, volgende week met "een hoer als moeder", maar voor deze groep wel boeiend door de aanwezigheid van de oud bewoners.
Hoop dat Danny dit hier laat staan, of het desnoods ook in "geld voor je leven" forum plaatst. Ik vind dat het hier wel op zijn plaats is. Ik merk het wel.Komt het stuk

Geweldige eerste aflevering van "Geld voor je leven", namelijk met de eerste beelden van de BB-bewoners buiten het huis. Programma zelf lijkt me een ramp, dus alleen maar een verslag om de BB cyclus rond te maken.
Het was wel volop genieten geblazen, vooral de beelden van het feest na de live-uitzending . Voor de mensen die het hebben gemist: papier en afvalverwerkingsbedrijf RuigRam doet iets met karaoke voor het personeel. Band mag niet te veel geld kosten en alle personeelsleden laten zich eens van een heel andere kant zien. Iedereen mag zijn ouders meenemen. Leuk idee" Dat was de sfeer zo'n beetje.
Jongens, jongens, om met Bart te spreken wat een peilloze treurnis. Een persoonlijke samenvatting. De broer van Bart liet zich ook van zijn beste kant zien, helaas zijn voorkant. Hij fluisterde van allesch ende nogh wath in het Geile Amsterdamse Oor van Tara, die enorm moest lachen. En zo is bewezen dat zelfs mensen met een haardracht die normaal gesproken alleen maar kleine insecten en eenzame nachtdieren aantrekt, opeens een gewild object is. Het zal de nieuwe lulligheid wel zijn. Bart's vader paste ook perfect in dit beeld. Was duidelijk zo Lazarus van Morgen als een Kanon. (De hele uitzending door werden er weer, door nijvere handen van commercieel medewerkers 2 literflessen Morgen in beeld geschoven. Stuitend.) Genant voor Bart, zijn vader. Duidelijk hoorbaar voor iedereen zei hij tegen Bart: "ik heb me toch wel vanavond voor je uitgesloofd, toch...? Als hij de gehuurde boswachtersoutfit bedoelde dan klopte dat wel. Verder nog de mededeling dat "ze nogal wat hadden doorstaan, hij hoorde het nog wel, Bart ". Eerst gezellig naar Zwitserland met zijn vriend, de aangetrouwde neef van Prins Willem Alexander.

Type vader die opeens een heel andere trui aanheeft dan je gewend bent. Zijn haar zit ook anders. Dodelijk. Hij weet dat er vrienden van school op visite komen en hij zal ze eens laten zien wat een lekkere gekke vader hij is. In alles net te joviaal. Net de verkeerde dingen zeggen en net op de verkeerde momenten met een verkeerde broek aan bakjes chips komen brengen bij een stel 21 jarigen op de kamer. Dat werk. Bart probeerde, op veler verzoek, iets van een 2e openbare bevruchting te bewerkstelligen, stond hij weer opeens met een getekende karikatuur van Ruud naast hun. "Knuffelen, knuffelen!!!!" Gek werd ik van die man.

Maar, nog een warm, zachtaardig, bijna schuw mens vergeleken bij Mona, Martin en Bianca. Wat een publieke vernedering, hoewel zij het zelf niet zo zullen hebben gevoeld. Nee, vooral Martin en Mona beleefden hun finest moment op het podiumpje vol 7e rangs muzikanten. Mona deed iets met een combinatie van een Maleisische Ontlastingsdans en een Rituele Ritmische Vruchtuitdrijving. U moet het hebben gezien om te geloven. Ze schreeuwde Ruud in zijn oor dat ze "er naaait eutgegoon hat moete" of woorden van gelijke onverstaanbare strekking. "Volkomen foute informatie gehad" wist ze hem te melden, wat weer een hoop duidelijk maakte. John de Mol heeft gisteren in een interview al aangegeven dat Mona een voorbeeld is van iemand die op een verkeerde manier met de roem omgaat.

Over onverstaanbaar gesproken. Ontroerende toespraak van Ruud. Letterlijk geen woord van te verstaan. Alsof hij hem over de oude geluidsinstallatie van NAC uitsprak. Hij bedoelde een hoop en hij maakte er ook allemaal woeste armbewegingen bij, maar waar het over ging, God mag het weten. Ruud werd, waar hij ook in beeld verscheen, geflankeerd door De Blauwe Mafia, zijn broers, die iedere vraag van welke interviewer dan ook voor hem beantwoorden. Boodschap, ook letterlijk door Ruud uitgesproken, midden in de feestroes: "Ik ga hier uithalen wat er uit te halen valt. Ik sla hier een slaatje uit." Ik ben niet naief. Ik zou dat ook doen. Maar kan het iets subtieler. Dat we het eigenlijk niet doorhebben. Dit was, met een blik Unox in je hand, heel hard schreeuwen "mensen, niet te vreten deze soep, maar wat kan mij het bommen, ik word er voor betaald" Reclameideetje voor Unox, copyright Nico Dijkshoorn: Ruud, roerend in Unoxsoep. Valt opeens stil, doet ogen heel klein beetje open en schreeuwt keihard "Zo joh, lekkere ballen joh!!!"

Martin. Wat moeten we er nog over zeggen. Kan iemand, namens mij en vele anderen zeggen, dat deze fluim zo snel mogelijk met zijn valse kanis van het scherm moet! Wat was dat voor een omhelzing met Bart op de dansvloer? Hij had Bart zo gemist. Hij probeerde, ik heb heel goed gekeken, om tijdens de omhelzing zijn tepels precies op die van Bart te laten rusten om er daarna in diverse ochtendshows weer schande van te spreken. Die vogel heeft daar drie keer de planten water gegeven, beetje over homokappers die zo lekker kunnen koken, en ook ritmisch zijn als ze neger zijn, staan praten, en die duikt steeds op als Erik Engerd in ieder bewegend shot. Weg met deze onechte zoon van André van Duin die afgrijselijker dan wie dan ook vanuit de heupen danst, ondertussen permanent oogcontact met de camera.

Bianca vind ik inmiddels niet meer dan zielig. Zonder de bijna fysieke emoties die Martin bij mij losmaakt. Stond in een semi-rubberen jurk weer vreselijk theatraal te zijn. Zong heel hard mee " en iedereen is mooi". "Ja, maar jij niet, stuk schurftige elfenbank in Blauw en Wit" dacht ik er direct achter aan. Horen we, na 1 maand, niets meer van. Mag misschien inwonen bij de ook vergeten Donna Summer, in Lekkerkerk.

Morgen weer beelden, dus ook tekst van
Nico Dijkshoorn.

[Dit bericht is gewijzigd door doordevil (Datum 03 Januari 2000).]

maandag 3 januari 2000 @ 22:57:00 #2
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240748
O,was het maar vast donderdag.
  maandag 3 januari 2000 @ 22:57:00 #3
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_240749
wow.....

wedden dat jij hier mag blijven Nico, je trekt publiek voor Danny en je tong is te scherp

(vooral Martin heb je triest maar treffend omschreven

maandag 3 januari 2000 @ 23:18:00 #4
798 voyeur
bemoeit zich
pi_240750
Doordevil, nu ben ik dubbel boos
Hele uitzending gemist en uit jouw spitse commentaren klinkt het inderdaad als een gemis. Toen Fok! nog fok was hadden we hier een aankondiging van het programma gehad, vervolgens een verslag van de uitzending en als toefje op de cake jouw column.
Ik heb net begrepen dat al die dingen verhuisd worden naar vreemde plekken; zelfs Oliebolletje schijnt weggetransporteerd te zijn.
Jammer; zonder al dat voorspel is jouw column, hoe leuk geschreven ook, minder goed te genieten. Voorspel dient een doel!

* voyeur voelt boosheid oplopen en voelt klassejustitie .

Here we are now, entertain us.
  maandag 3 januari 2000 @ 23:22:00 #5
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_240751
De komende dagen in ieder geval nog indringende beelden van de oud-bewoners. Kijken Voyeur, je naam zegt het al, je weet niet wat je ziet! De bewoners met gratis familie er bij!
Zoalng die gekken bewegend in beeld zijn blijf ik schrijven. Het is een ziekte.

Groeten. Nico

quote:
op 01-03-2000 om 11:18 PM schreef voyeur het volgende:
Toen Fok! nog fok was hadden we hier een aankondiging van het programma gehad, vervolgens een verslag van de uitzending en als toefje op de cake jouw column. ]

maandag 3 januari 2000 @ 23:23:00 #6
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240752
Voyeur, ik ben het helemaal met je eens. OLiebol hoort hier en niet in een of ander geld of je leven topic.
pi_240753
ik heb de uitzending dus (toevallig) wel gezien en ik zit echt te van het lachen om het stukje over die toespraak van Ruud...
Hij was weer raak...!
  maandag 3 januari 2000 @ 23:26:00 #8
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_240754
Nico, heel scherp; heel leuk!
Terug uit het enge bos
  maandag 3 januari 2000 @ 23:29:00 #9
798 voyeur
bemoeit zich
pi_240755
Nico,

Van de beelden van Ruud en familie op de slotavond kan ik geen genoeg krijgen. Flodder en family a l'improviste; Dick Maas krijgt een rolberoerte als hij het ooit ziet.
Budget van 2 kratjes Grolsch en duizend rode petjes en je hebt onvergetelijke TV.

Dus ja ik ga kijken want ook ik kan al die rare mensen niet meer missen [ik had bijna geschreven: ze zijn als familie voor me, maar schrok net op tijd wakker].

Sorry voor de boze uithaal hierboven. Die was zeker niet op jou gericht.

Here we are now, entertain us.
pi_240756
quote:
op 01-03-2000 om 10:48 PM schreef doordevil het volgende:
Zong heel hard mee " en iedereen is mooi". "Ja, maar jij niet, stuk schurftige elfenbank in Blauw en Wit" dacht ik er direct achter aan. Horen we, na 1 maand, niets meer van.

Ge-wel-dig! Heb de uitzending niet gezien, maar ik vind het nu ZEKER jammer dat ik het gemist heb!

pi_240757
[quote]op 01-03-2000 om 10:48 PM schreef doordevil het volgende:
Bart's vader paste ook perfect in dit beeld. Was duidelijk zo Lazarus van Morgen als een Kanon. Genant voor Bart, zijn vader. Duidelijk hoorbaar voor iedereen zei hij tegen Bart: "ik heb me toch wel vanavond voor je uitgesloofd, toch...?

Inderdaad zeg, die had iets te diep in het glaasje gekeken, is het jullie ook opgevallen dat hij zich tijdens het onderonsje met z'n zoon per ongeluk een grootse fluim richting Bart's haar liet ontglippen??

80 % of your succes is just showing up
pi_240758
Nico, hier is een kusje voor je

dinsdag 4 januari 2000 @ 00:41:00 #13
272 R@b
No-nonsens
pi_240759
Wat een column...En zulke rake typeringen

Kijk ineens heel anders naar de uitzending Zo Maatje Zo Zoon van Paul de Leeuw als Maatje Ruud, een paar weken terug, met de familie van Ruud.

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2000 @ 01:21:00 #14
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_240760
Heb de aflevering dus wel gezien, maar vind Nico's stukje echter veel beter!!!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 10:29:00 #15
2372 seduct
2.0 injectie
pi_240761
Klasse verwoord doordevil!!! mijn complimenten..

Weetiemand toevallig hoe het ging tussen Bart en Sabine die avond????

ben erg benieuwd naar!

pi_240762
Nico je bent soms gevaarlijk leuk, er kijken vanochtend hier mensen mijn kamer in waarom ik in godsnaam zo hard in m'n eentje zit te lachen en de tranen uit m'n ogen wis.
" of alles wel goed gaat met me ?"
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

dinsdag 4 januari 2000 @ 11:03:00 #17
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_240763
Je weet ook altijd van niets iets te maken !
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_240764
Blijft altijd top!
pi_240765
Voyeur, even een steunbetuiging aan jouw adres. Je hebt helemaal gelijk. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd, maar de teleportering van Oliebol gaat helemaal nergens over. Brenda maakte zich in een ander topic al terecht boos hierover. Meneer Robol weigert Topics die over EX BB bewoners gaan indien deze op tv zijn te zien, maar gooit wel een topic open over geile Sjaantje in de playzooi. Wil de heer Robol eens even overwegen onze Y2k te rehabiliteren, en zijn playboytopic in de babes topic plaatsen ?

Anders riekt het hier wel naar het meten met twee maten.

*Kierewiet heeft ineens een nare smaak in de mond....*

Blijft zich verbazen
pi_240766
verwijderd

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 04 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 4 januari 2000 @ 22:05:00 #21
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_240767
Doordevil ik sta helemaal 8er je echt onwijs goed geschreven!!
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.

dinsdag 4 januari 2000 @ 22:06:00 #22
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_240768
Doordevil ik sta 200% achter je echt onwijs goed geschreven vooral over bianca!!!
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.

woensdag 5 januari 2000 @ 00:40:00 #23
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_240769
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')