SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Merel het volgende:
Ik doe het even in spoilers omdat ik niet wil dat mensen die ik IRL ken het verhaal herkennen. Nou kunnen die natuurlijk ook spoilers lezen, maar het kost nét even wat meer moeite. En wie het niet wil lezen scrollt er dan snel overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
oh, dat herken ik zo. In Maastricht had ik zoveel mensen om me heen, en hier is het zoveel moeilijker. Zweden zijn stug en gesloten, en de mensen van m'n studie zijn leuk, maar zullen nooit zulke close vrienden worden als in Maastricht. Best lastig vind ik, ik moet er aan wennen om meer dan 1 avond in de week alleen thuis te zijn...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef Merel het volgende:
Oh en ik ben dus wel een heel sociaal persoon, ik heb alleen niet zo veel mensen om sociaal mee te zijn
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Merel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En dat terwijl je altijd hoort dat mensen die studeren in het buitenland zooooo veel vrienden maken! Maar waarschijnlijk ligt het dan ook aan de mentaliteit van de Zweden, lijkt me lastig om daartussen te komen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:50 schreef AKnynke het volgende:
oh, dat herken ik zo. In Maastricht had ik zoveel mensen om me heen, en hier is het zoveel moeilijker. Zweden zijn stug en gesloten, en de mensen van m'n studie zijn leuk, maar zullen nooit zulke close vrienden worden als in Maastricht. Best lastig vind ik, ik moet er aan wennen om meer dan 1 avond in de week alleen thuis te zijn...
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, ik duik eens m'n (logeer)bed in, nog even lezen om m'n gedachten te verzetten en dan hopelijk morgen een nieuwe betere dag
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
dat zijn vaak erasmusstudenten, die hier voor een half jaar zijn, en in die tijd alleen maar feesten met andere erasmusstudenten. Weinig studie-verplichtingen, en die zitten vaak samen met honderden andere buitenlandse studenten in een flat ofzo...Voor mij is het wat anders, omdat ik hier 2 jaar zit. Maar goed, ik mag niet klagen hoor!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:57 schreef Merel het volgende:
[..]
En dat terwijl je altijd hoort dat mensen die studeren in het buitenland zooooo veel vrienden maken! Maar waarschijnlijk ligt het dan ook aan de mentaliteit van de Zweden, lijkt me lastig om daartussen te komen.
Nee, alleen in SC's. Maar sorry, ik wilde jullie er niet mee lastig vallen, ik wilde jullie eerder vrolijk maken met deze snoezige foto!quote:
Het is een schatje, maar ik zag dat je hem echt in ALLE SC's hebt gepost en dat lijkt me wat overdreven?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, alleen in SC's. Maar sorry, ik wilde jullie er niet mee lastig vallen, ik wilde jullie eerder vrolijk maken met deze snoezige foto!
Ik heb ook wel vrienden gemaakt, en ik ben niet eenzaam..maar het verschilt nogal sterk met m'n hele uitgebreide sociale leven dat ik had in Maastricht: door te werken, bestuurswerk te doen, vrijwilligerswerk en te sporten had ik naast m'n studie nogal veel te doen. Nu studeer ik (wat minder tijd nodig heeft dan in Maastricht), en heb ik daarnaast niets. Dat maakt een redelijk verschil, en dat niets is lastig op te vullen..Maar nogmaals, ik mag niet klagen!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:11 schreef Merel het volgende:
Aan de andere kant zou je juist verwachten dat je dan de tijd hebt om echte vriendschappen op te bouwen AKnynke! Maar je hebt je Duitser in ieder geval
Trusten!
Van wie niet? als jij je alleen voelt voel jij je alleen!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel vrienden gemaakt, en ik ben niet eenzaam..maar het verschilt nogal sterk met m'n hele uitgebreide sociale leven dat ik had in Maastricht: door te werken, bestuurswerk te doen, vrijwilligerswerk en te sporten had ik naast m'n studie nogal veel te doen. Nu studeer ik (wat minder tijd nodig heeft dan in Maastricht), en heb ik daarnaast niets. Dat maakt een redelijk verschil, en dat niets is lastig op te vullen..Maar nogmaals, ik mag niet klagen!
Hahahaquote:Op maandag 1 juni 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een schatje, maar ik zag dat je hem echt in ALLE SC's hebt gepost en dat lijkt me wat overdreven?
Zelfs in SEX!
In Flora en Fauna is wellicht de beste plaats? Maar iets zegt me dat je dat best wel weet
Ik niet. Ik heb echt een stikhekel aan al die vrije dagen die me het gevoel geven alsof het zondag is en dan zijn het ook nog chr feestdagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |