O dat is nog wel een tip! Thanks! Ga morgen even bij de Bruna op het CS kijken. Maar dan moet ik wel heel veel geluk hebben...quote:Op zondag 31 mei 2009 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rest nog niet gelezen, dus misschien heeft iemand anders het antwoord al gegeven. Maar op het station is vaak ook een boekhandel, die wél open is op zon- en feestdagen.
Daar reken ik me dus echt totaal niet onder, ik ben heel erg sociaal, vind het ook heerlijk om met mensen (bekenden, maar ook onbekenden) om te gaan en vind het meestal een sport om leuke gesprekken met vreemden te hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij zijn we hier allemaal niet echt sociale wonders. Anders zouden we niet zo veel op internet rondhangenZelf herken ik veel in sigme. Ik hoef eigenlijk geen mensen in mijn omgeving. Vind mezelf prima gezelschap.
Wel lastig voor mijn man en kinderen, maar die hebben dezelfde trekjes gelukkig, al is het wat minder extreem dan bij mij.
Scriptiequote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:wat is het hier stil vanavond. Waar hangen jullie uit?
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:wat is het hier stil vanavond. Waar hangen jullie uit?
Dat dus. Ik ben In her shoes aan het kijken.quote:
Valt volgens mij wel mee hoor. Ik ben niet 's werelds meest sociale persoon, maar ik zonder me zeker niet afquote:Op zondag 31 mei 2009 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij zijn we hier allemaal niet echt sociale wonders. Anders zouden we niet zo veel op internet rondhangen![]()
Zo ben ik ookquote:Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn vriendin is ook echt heel erg sociaal en open, en heeft talloze vrienden. Ze zit nooit een avond alleen, terwijl ik daar werkelijk niet aan zou moeten denken. Ze zit nu in Canada voor een paar maanden en heeft al zo enorm veel mensen leren kennen. Ik zou nooit op al die mensen af durven te stappen.. Ook bij het uitgaan, in no time staat ze alweer met allemaal mensen die ze niet kent te ouwehoeren. Laat mij maar op de dansvloer staan, dan hoef ik ook niet met iemand te praten...
En ze wielrent ook, cyclechick..
gewattes?quote:
Moet dat in ieder topic?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
Heb je het zwaar, mop? Vertelquote:Op zondag 31 mei 2009 23:05 schreef Merel het volgende:
Zo, daar ben ik ook weer eens. Een dikkevoor Syrena en loveli en Greys en voor iedereen die 't kan gebruiken. Ook voor mezelf dus
De joetjoeb linkjes werken al een poos niet goed geloof ik!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
EDIT: gaat iets niet goedMuis, rickroll jij Cycle even? Mij lukt het niet
Niks vergeleken met jullie allemaal hoor, let maar niet op mijquote:
Ja klopt, even proberen! Klik als je gerickrolled wilt worden!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Maar normaal kon je toch ook een *klik hier* woordje maken en dat je dan naar de videoclip ging op Youtube, zonder dat je een preview zag?
mis je Mcsex nog?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Niks vergeleken met jullie allemaal hoor, let maar niet op mij
Ik heb in ieder geval een nieuw matras en daar word ik heel gelukkig van
ohwquote:
Niet vergelijken, alsjeblieft!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Niks vergeleken met jullie allemaal hoor, let maar niet op mij
Ik heb in ieder geval een nieuw matras en daar word ik heel gelukkig van
Wat hebben ze je geflikt? Moeten we ze neerslaan?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef Goodbye het volgende:
Soms heb je van die avonden waarop je alleen maar grote hufters van mensen tegenkomt..![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Mja, een pepervaatje richting mensen gooien die in een bootje voorbij komen vind ik niet echt normaal.. Gelukkig konden ze niet raak gooienquote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat hebben ze je geflikt? Moeten we ze neerslaan?
Wat een hufters!!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Goodbye het volgende:
Mja, een pepervaatje richting mensen gooien die in een bootje voorbij komen vind ik niet echt normaal.. Gelukkig konden ze niet raak gooienmaar toch.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef Merel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Je voelt nu eenmaal wat je voelt en het is vrij logisch dat je je nu even extra kut voelt omdat je met je neus op het feit wordt gedrukt dat het echt over is... Vervelend dat je beste vriendin zo reageert en jullie er ruzie over hebben gemaakt... gelukkig mag je hier altijd spuien en je verhaal kwijt, ook zonder alles bij te lezen hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 23:26 schreef Merel het volgende:
En ik ben hier nou weer dagen niet geweest vanwege het nattematrasgebeuren (week lang bij moeders geslapen, zit nu een weekend bij vaders), en dan kom ik hier opeens binnenvallen zonder goed bijgelezen te zijn en te weten wat er bij iedereen speelt en dat vind ik ook niet netjes van mezelf
Ja, we kregen al een hele lading commentaar (terras naast een laag bruggetje waar we onder door moesten). Maargoed, dat kan ik wel begrijpen na een paar bierquote:
Dat dus!quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |