kijk dat is niet goed neergezetquote:Op zondag 31 mei 2009 15:06 schreef synnath het volgende:
[url]http://justfuckinggoogleit.com/search.pl?q=pinksteren+engels]pinksteren - google zoeken[/url]
zie de naam van tsquote:Op zondag 31 mei 2009 15:05 schreef geelkuikentje het volgende:
Toch de vraag, waarom zoek je dit zelf niet op. Ben je gewoon lui/stom/dom of zo?
Mijn woordenboek zegt daarnaaast ook 'Whitsunday'.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:03 schreef geelkuikentje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentecost
Is google stuk
Staat daar ook he:quote:Op zondag 31 mei 2009 15:10 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mijn woordenboek zegt daarnaaast ook 'Whitsunday'.
Pentecost geeft meer Google-hits.
Iemand die het precieze verschil weet tussen beide termen?
Hij doet zijn naam iig 'eer' aan, voor zover dat we daar over kunnen spreken.quote:
Ja okee. Maar ik vroeg me af of er nuanceverschil is tussen beide namen. Whitsunday klinkt niet echt als ook geldig voor maandag (2e Pinksterdag) bijvoorbeeld. Terwijl Pentecost meer een overkoepelende term lijkt.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:12 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Staat daar ook he:
ik citeer:
"Pentecost is also called Whitsun, Whitsunday, Whit Sunday, Whitsuntide, especially in the United Kingdom, and is thought of as "The birthday of the church" in American Protestantism."
In veel landen is maandag dan ook geen vrije dag. Tweede Pinksterdag is in veel landen een onbekend fenomeen.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:16 schreef Lkw het volgende:
Ja okee. Maar ik vroeg me af of er nuanceverschil is tussen beide namen. Whitsunday klinkt niet echt als ook geldig voor maandag (2e Pinksterdag) bijvoorbeeld. Terwijl Pentecost meer een overkoepelende term lijkt.
In het Engels : at Whitsunquote:Op zondag 31 mei 2009 15:02 schreef slacker_nl het volgende:
Hallo, heeft iemand enig idee wat Pinksteren in het Engels is.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:15 schreef tisauch het volgende:
[..]
ZIJ doet haar naam iig 'eer' aan, voor zover dat we daar over kunnen spreken.
TS was de stad in, had het ff nodig voor een Engelstalig forum, aangezien er iets down was en we ons afvroegen of ze in Zweden ook vrij waren met pinksteren.quote:
All of the above.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:05 schreef geelkuikentje het volgende:
Toch de vraag, waarom zoek je dit zelf niet op. Ben je gewoon lui/stom/dom of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |