quote:Onze Russische vrienden van Totallycrap.ru vermaken zich opperbest in de stad Moskou in Rusland. Zo had Wiseguy gisteren weer eens teveel gezopen en werd hij vanochtend wakker op een station zonder portemonnee. Ik een kutdag, dan ome Steve ook een kutdag moet Wiseguy gedacht hebben en dat is hem zeker gelukt met dit filmpje. Holly Motherfucking Fuck. De mensen uit het filmpje schijnen het antidepressiva middel Tianeptine in hun aderen te hebben gespoten, omdat je dat ook als een soort drugs kan gebruiken. Alleen bij deze mensen zijn de grote stukken achter gebleven in de aderen en dat vind je lichaam niet zo fijn en sterft af terwijl je zelf nog leeft. Kleine waarschuwing als je vannacht nog lekker wilt slapen!
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Ook een filmpje waarbij jij over je toetsenbord heen kotst ?
Same here.quote:
iddquote:Op zondag 31 mei 2009 15:02 schreef Crack_ het volgende:
bahbahbah,
dacht op het begin dat het nog wel mee viel met die handen, totdat die man met zn arm en dat halve bot kwam!
een vrouw.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:02 schreef Crack_ het volgende:
bahbahbah,
dacht op het begin dat het nog wel mee viel met die handen, totdat die man met zn arm en dat halve bot kwam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door PietjePuk007 op 31-05-2009 15:46:53 ]Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:04 schreef GodsAkker het volgende:
Valt best wel mee je ziet alleen hoop dood vlees en wat stompjes als voeten en handen ow een vrouw waar van de helft van der spieren in haar rechter arm weg zijn dus zie je een bot uit lopen best grappig om te zien eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |