De uitdrukking epic fail komt niet van WoW hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Skylark. het volgende:
WoW-woorden.
Ik die weet dat epic in WoW voorkomt.
nee Limbabwe is de "place to be"quote:Op zondag 31 mei 2009 14:45 schreef tisauch het volgende:
Het huis van Ts woont in Haarlem = 'normale' fail.
Ik weet alleen dat een epic iets is WoW is, en aangezien waarschijnlijk 90% van 4chan WoW't.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:44 schreef Xandrar het volgende:
[..]
De uitdrukking epic fail komt niet van WoW hoor
Mah, dat wil ik nu ook weer niet beweren. Wilde eens hoe kijken hoe lang het zou duren voordat je zou 'happen'.quote:
Heb jij geen leven?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:46 schreef The_stranger het volgende:
Epic heeft meerdere betekenissen:
1.resembling or suggesting such poetry: an epic novel on the founding of the country.
2.heroic; majestic; impressively great: the epic events of the war.
3.of unusually great size or extent: a crime wave of epic proportions.
Dus het kan ook zijn:
1. Het falen is dermate groot dat het bijna poetisch wordt in kwaliteit.
2. Het falen is zo groot dat het imponeert, verbaast of de faler tot (anti) held promoveert.
3. een niet veel voorkomende grootte heeft.
Dus 1 en 2 kunnen ervoor zorgen dat steeds meer faalacties toch een epic status krijgen....
Stel je voor dat je wat bij draagt aan het topic, we hebben er natuurlijk meer aan om zoals jou dergelijke dingen te postenquote:
achja, je kan hier overal naar happen. Volgens jou kan ik zelfs nu happenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef tisauch het volgende:
[..]
Mah, dat wil ik nu ook weer niet beweren. Wilde eens hoe kijken hoe lang het zou duren voordat je zou 'happen'.
Oftewel, op een dusdanige manier falen alsof het uit een poetisch verhaal komt.quote:U hebt gezocht op het woord: episch.
RESULTAAT
episch bn, bw (dichtk) tot de verhalende poëzie behorend: ~e poëzie
Door het hoger dan gemiddelde inname van alcohol en het late tijdstip van naar bed gaan gisteren, is mijn leven even op pauze gezet en kan ik mij volledig richten op het verduidelijken en oplossen van het probleem dat in de OP staat.quote:
quote:
quote:
Faalhaas, tisauch heeft toch in zijn fotoboek limbabwe staanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |