Ze zijn van mijn oma, maar ze heeft een ruimtegebrekquote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef Falco het volgende:
Holy shit, wat moet je met zo veel blikken en wat doe je dr allemaal in?
Mag ik vragen wrm de MP linkjes verwijderen? dat is alleen voor de foto's...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mooie verzameling, maar zou je de MP linkjes willen verwijderen
En verkoop je de blikken ook per stuk? Zou je daar ook de prijs van willen vermelden? Zoja hoeveel voor het blik #5?
Omdat we geen doorlink site zijn naar andere verkoop sites. Foto's kan je ook hier plaatsen van MP, maar geen link naar advertentie graagquote:Op zondag 31 mei 2009 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik vragen wrm de MP linkjes verwijderen? dat is alleen voor de foto's...
En ik wil eerst de verzameling in 1 keer proberen te verkopen...
Al gedaan, maar hoe post je dan die foto's van MP?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat we geen doorlink site zijn naar andere verkoop sites. Foto's kan je ook hier plaatsen van MP, maar geen link naar advertentie graag
Bij je MP advertentie, rechtermuisknop klikken op de foto, dan snelkoppeling kopieren en dan hier op fok het fotoicoontje aanklikken en daar je snelkoppeling in kopierenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al gedaan, maar hoe post je dan die foto's van MP?
OK is goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:14 schreef styliste het volgende:
sorry, glad vergeten. Is het goed als ik er dit weekend op terug kom?is op kamp met zijn leerlingen dus ik weet niet of hij nog extra dingen wil. Hij was geīnteresseerd in de koffieblikken maar ik weet niet of hij ze 100% zeker wil hebben
zie hierboven3,4,24 en 25 zijn wss al weg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:37 schreef styliste het volgende:
wij willen wel blik 3, 4, 6, 24, 25, 40, 44, 50 en 52 voor 15 incl?
Ik nam aan dat je mij daarmee bedoelde omdat ik al had aangegeven dat we interesse hadden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
zie hierboven3,4,24 en 25 zijn wss al weg.
En verzenden is al ¤6,75
Ik wist niet dat je in die blikken interesse had...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:21 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je mij daarmee bedoelde omdat ik al had aangegeven dat we interesse hadden.
Dan laat maar zitten
39 en 52 heb ik nog voor jequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:13 schreef Pietmans het volgende:
Heb even met haar gesproken.. ze is geinteresseerd in de blikken 24/25 ( maar die waren al weg? kan ik niet opmaken uit de vorige posts ) 39 en 52. Heb je deze nog te koop?
@Mistertata, af te halen in Breda (zie startpost)quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:40 schreef Pietmans het volgende:
Oke, ik bied voor beide blikken samen 5 euro en dan kom ik ze ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |