Ik ga veel naar concerten en ik luister erg veel CD's. De laatste tijd ga ik wat minder naar concerten door geld gebrek.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:37 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik zou dus niet eens meer naar concerten willenIk heb daarover al zo lang zoiets van: als ik dááraan ga beginnen...
![]()
Vaak moet je ook maar afwachten wat de kwaliteit van een concert is, en gedownloade mp3-tjes cd-tjes klinken gewoon prima. Heb je ook nog zelf 'n hoop regie over... ('even op pauze', 'dit liedje nog een keer', ook al doe ik dat allemaal bijna nooit, toch)
Ja he? Ik wilde diegene een PM sturen, maar ik zie dat een mod (?) het bericht al heeft verwijderd uit mijn Fobo.quote:
Sedan. Waarom moet iemand dood omdat jij haar muziek kut vindt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ik iets zeg wil niet meteen zeggen dat je dat niet meer mag doen of laten, moet je toch lekker zelf weten. En van mij mag er nog steeds een bom op lilly allen omdat "ik" het kutmuziek "vind".
Nee hoor, dit is al de 3e of 4e keer dat dat gespam naar iedereen wordt rondgestuurd. Of in fobo, of in pm, en nu ook weer een topic zag ik.quote:
Vast B, jij weet hoe het in elkaar steekt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en als iemand dat bij jou doet ga je uithuilen bij iemand. Bij bengeltje vroeger, of JB, etc.
"Waarom doen ze nou zo tegen me"
Ik lach je finaal uit en nu heb ik er genoeg over gezegd. Ik ga van mijn dag genieten.
Sinds wanneer ben jij bi ?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar die foto van die tieten.
Als je het zo brengt, prima. Maar dat is niet wat je net deed.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ik iets zeg wil niet meteen zeggen dat je dat niet meer mag doen of laten, moet je toch lekker zelf weten. En van mij mag er nog steeds een bom op lilly allen omdat "ik" het kutmuziek "vind".
Want wat ik zeg wil ik ook meteen? Zou mooi zijn als dat zou kunnenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sedan. Waarom moet iemand dood omdat jij haar muziek kut vindt.Je kan toch ook zeggen dat je er niets aan vindt of je gewoon stil houden?
Niet.quote:
Als er een bom op lily allen terecht komt, zal ze haar mond houden. Dat is denk ik wat sedan bedoelt, wat hij zou willen. t Is nog steeds wel grof, maar op deze manier al wel redelijker gebracht. Dus al minder triest. Vind ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sedan. Waarom moet iemand dood omdat jij haar muziek kut vindt.Je kan toch ook zeggen dat je er niets aan vindt of je gewoon stil houden?
WTF als dit waar is.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owkee.
Gepost op 31-05-2009 om 13:23 Bericht citeren
[..]
Waarom zeg je het anders?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want wat ik zeg wil ik ook meteen? Zou mooi zijn als dat zou kunnen![]()
"bij wijze van spreken"quote:Op zondag 31 mei 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waarom zeg je het anders?![]()
Ik heb een hekel aan oorlog, ruzie, doodverwensingen... Kan er dan ook heel slecht tegen wanneer iemand dat soort dingen roept.
Nja, ook met leuke nieuwe bands ontdekken ben ik niet zo actief bezig... Ik luister gewoon wat ik heb en dat groeit maar langzaam. Want als ik de hele tijd 'op zoek' ben naar nieuwe dingen, dan blijft er zo weinig tijd over...om het ook te luisteren.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga veel naar concerten en ik luister erg veel CD's. De laatste tijd ga ik wat minder naar concerten door geld gebrek.
Dat is inderdaad de idealen manier op leuke nieuwe bands te ontdekken.
Vorig keer had ik alleen tietenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De vorige keer stond daar een ander lulverhaaltje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |