Klootviool.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat jij maar half leest. Maar boeit me geen flikker. /KUTT-stem.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 31 mei 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
IK bepaal of iets goed is of niet, het is mijn leven namelijk![]()
zouden meer mensen moeten doen
Dus als ik iets kutmuziek vind mag ik het maar niet zeggen om iemands tere zieltje niet te kwetsen? Ik zeg gewoon waar het op slaat, lekker recht voor z'n raap. En tja, zo ben ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Uhm nee, wat je nu quote was wat ik over jou had gezegd - I don't care dat je sedan bent, maar zeiken over muziek op die onredelijke manier is gewoon zielig.
Ik ook. En al dat andere gezeik dat hier soms is ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:34 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik van beide kanten dus jammer...
Ja, daar heb je het zelf een beetje naar gemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zegt de hypocriet.
Zoals ik al zei boo fucking hoo. Ik zeg dingen zoals ik ze zeg en als mensen daardoor meteen op hun tenen zijn getrapt is dat niet mijn probleem. Wat ik al zei, het gaat inmiddels niet meer om de inhoud maar om de tag die ervoor staat.
Tuurlijk mag jij zoiets zeggen. Maar je kan het ook iets genuaceerder doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus als ik iets kutmuziek vind mag ik het maar niet zeggen om iemand tere zieltje niet te kwetsen? Ik zeg gewoon waar het op slaat, lekker recht voor z'n raap. En tja, zo ben ik.
Haha nee hoor, ik zou dus niet eens meer naar concerten willenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd vorig jaar zou Volbeat op Graspop staan maar het optreden ging niet door.
Wat ik van de band gehoord heb is erg goed.
Herkenbaar.Ik zou ook iedere week wel naar meerdere concerten toe willen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:37 schreef Sinceria het volgende:
D'r heeft iemand iets echt heel raars gepost in mijn FoBo.
Als je dat nou ff hier plaatst...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:37 schreef Sinceria het volgende:
D'r heeft iemand iets echt heel raars gepost in mijn FoBo.
Omdat dat toch niet werkt klutsquote:Op zondag 31 mei 2009 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het zelf een beetje naar gemaakt.
Mensen behandelen je naar hoe jij je opstelt en hen behandeld en dan krijg je dus dit.
Niet dat ik een schoolvoorbeeld van de meest relaxte poster op fok ben, maar juist daarom weet ik dat het je eigen schuld is. En je hebt er ook naar mijn idee weinig aan gedaan om dat te veranderen.
En nu ga ik ECHT douchen.
Ow, dat doet ze vaker?quote:
Dat is een man geloof ik, alweer een tijdje terug dat die dat in pm's rondstuurde. (december ofzo)quote:
Nee, KF schept op. Maar zeikt mensen niet af.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Bels, dit is natuurlijk wel een beetje hetzelfde als anderen met KF doen wat je nu met sedan doet
Hypocrietquote:Op zondag 31 mei 2009 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zegt de hypocriet.
Zoals ik al zei boo fucking hoo. Ik zeg dingen zoals ik ze zeg en als mensen daardoor meteen op hun tenen zijn getrapt is dat niet mijn probleem. Wat ik al zei, het gaat inmiddels niet meer om de inhoud maar om de tag die ervoor staat.
Nou, laten we maar niet helemaal elke quote (schrijf je trouwens zo: quote) gaan analyseren en herleiden.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus als ik iets kutmuziek vind mag ik het maar niet zeggen om iemands tere zieltje niet te kwetsen? Ik zeg gewoon waar het op slaat, lekker recht voor z'n raap. En tja, zo ben ik.
Die qoute was trouwens niet naar jou gericht.
Te mafquote:Op zondag 31 mei 2009 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owkee.
Gepost op 31-05-2009 om 13:23 Bericht citeren
[..]
Inderdaad best wel wtf!quote:Op zondag 31 mei 2009 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owkee.
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou, laten we maar niet helemaal elke quote (schrijf je trouwens zo: quote) gaan analyseren en herleiden.
Over die muziek: je mag best recht voor z'n raap zijn, maar je hebt niet het recht om te 'bepalen' dat iets kut is en dat het er niet (meer) zou mogen zijn, als andere mensen het wel leuk vinden.
Ja en als iemand dat bij jou doet ga je uithuilen bij iemand. Bij bengeltje vroeger, of JB, etc.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus als ik iets kutmuziek vind mag ik het maar niet zeggen om iemands tere zieltje niet te kwetsen? Ik zeg gewoon waar het op slaat, lekker recht voor z'n raap. En tja, zo ben ik.
Die qoute was trouwens niet naar jou gericht.
Dat ik iets zeg wil niet meteen zeggen dat je dat niet meer mag doen of laten, moet je toch lekker zelf weten. En van mij mag er nog steeds een bom op lilly allen omdat "ik" het kutmuziek "vind".quote:Op zondag 31 mei 2009 13:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou, laten we maar niet helemaal elke quote (schrijf je trouwens zo: quote) gaan analyseren en herleiden.
Over die muziek: je mag best recht voor z'n raap zijn, maar je hebt niet het recht om te 'bepalen' dat iets kut is en dat het er niet (meer) zou mogen zijn, als andere mensen het wel leuk vinden.
Wtfquote:Op zondag 31 mei 2009 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owkee.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |